۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ/

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند/ 130 جودوکار روی تاتامی نانجینگ

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند/ 130 جودوکار روی تاتامی نانجینگ

آئین قرعه کشی مسابقات جودو در دومین دوره بازی‌های آسیایی نوجوانان برگزار شد و طی آن 6 ملی‌پوش ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور 130 جودوکار از فردا شنبه به مدت سه روز در نانجینگ برگزار می‌شود. مراسم قرعه کشی این مسابقات عصر پنجشنبه برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس در وزن 55- کیلوگرم مردان که 27 جودوکار حضور دارند، محمدرضا صدیقی دور نخست باید با "جانگ لی تائه" از کره جنوبی مبارزه کند. در وزن 66- کیلوگرم محمد فتحی‌پور دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده پیکار تایپه و عربستان مبارزه می‌کند. در این وزن 26 جودوکار حضور دارند که نماینده ایران در صورت برتری در این مبارزه باید برای صعود به نیمه نهایی به دیدار یکی از جودوکاران تایلند، سوریه يا سنگاپور برود.

ایمان نیک اقبال در وزن 81- کیلوگرم "نبی علی‌اف" از ترکمنستان را پیش رو دارد. وی در صورت برتری باید با "آنتونی حجار" از لبنان را پیش رو دارد. در این وزن 25 جودوکار حضور دارند که نیک اقبال با کسب پیروزی در این دو مبارزه برای صعود به جمع چهار جودوکار برتر این وزن با یکی از جودوکاران تایلند، کره‌شمالی یا عربستان پیکار کند.

فاطمه شعبانی در وزن 44- کیلوگرم دختران در میان 15 جودوکار دور نخست به دیدار "لی دائه چو" از چین تایپه می‌رود. برنده مبارزه چین و ازبکستان حریف دوم شعبانی خواهد بود. در وزن 52- کیلوگرم مبینا عزیزی دور نخست باید با "دکرا" از یمن مبارزه کند. عزیزی در صورت پیروزی "کوزی تالانبک" از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 20 جودوکار شرکت دارند. محدثه خویشوند در وزن 63- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با "هورلیا" از هندوستان پیکار خواهد کرد. در این وزن 17 جودوکار حضور دارند.

رقابتهای جودو در دومین دومین دوره بازیهای آسیایی از فردا شنبه آغاز می‌شود و در روز نخست صدیقی و شعبانی از تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

کد خبر 2116433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha