۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۳۹

کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان - بلغارستان؛

قیاسی به مدال برنز دست یافت/ وزن کشی چهار وزن دوم انجام شد

قیاسی به مدال برنز دست یافت/ وزن کشی چهار وزن دوم انجام شد

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان عصر امروز در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد. در پایان روز نخست نیز تیم ایران صاحب یک مدال برنز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم وزن کشی چهار وزن دوم این رقابت ها عصر امروز شنبه برگزار شد و طی آن در وزن 55 کیلوگرم که 26 کشتی گیر حضور دارند، یونس سرمستی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف توماس اوگونوفسکی از لهستان می‌رود و در صورت پیرزوی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی گیران آذربایجان و کره جنوبی روبرور می‌شود.

در وزن 66 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور نخست به مصاف کنستانتینوس گوتسیس از یونان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران چین و روسیه روبرور می‌شود. در این وزن 29 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 84 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با گرگلی گویریتس از مجارستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران گرجستان و کانادا می‌رود.

در وزن 120 کیلوگرم عبداله قمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف یون جی کیم از کره جنوبی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی گیران ژاپن و ارمنستان مسابقه می‌دهد در این وزن 18 کشتی گیر حضور دارند.

رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

همچنین در پایان رقابت های روز نخست مصطفی قیاسی موفق شد در وزن 74 کیلوگرم تیم ایران را صاحب یک مدال برنز کند. در این روز یعقوبی و کولیوند از دور رقابت ها کنار رفتند. نتایج کشتی گیران ایران در روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 50 كيلوگرم مصطفي يعقوبي در دور نخست با نتيجه 7 بر صفر از سد كيم يان لينس از كاناد گذشت وي در دور دوم مقابل پارك جون چانگ از كره جنوبي با نتيجه 4- 1 شكست داد وي در دور بعد مقابل سليمان آتلي از تركيه با نتيجه 8 – صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال یعقوبی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 7- صفر مغلوب ساتوشی فوجیکاوا از ژاپن شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 60 كيلوگرم فرزاد كوليوند در دور اول با نتيجه 8 بر صفر آرالبك اوموتبكوف از قرقيزستان را شكست داد وي در دور بعد مقابل احمد نبي گوارزاتيلوف از آذربايجان با نتيجه 13 – 5 مغلوب شد و با توجه به حضور حریف آذربایجانی در دیدار نهایی کولیوند به جدول شانس مجدد رفت. وی در گروه بازنده‌ها ابتدا با نتیجه 9 -1 آشوت ولیتسیان از ارمنستان را شکست داد اما با نتیجه 7- 2 مغلوب شوتا فارتنادزه از گرجستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 74 كيلوگرم مصطفي قياسي در دور نخست با نتيجه 10 بر 3 استيو ماسوچ از آلمان را شكست داد وي در دور دوم با نتيجه 14- 7 سردار كاووس اوغلو از تركيه را شكست داد وي در مرحله بعد زليم خان خادجيف از فرانسه را با نتيجه 7 – 3 شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. وي در اين مرحله با نتیجه 8 – صفر مغلوب آلن زاسيف از روسيه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. حریف وی در دیدار رده‌بندی با نتیجه 7- صفر اسماعیل رشید از بلغارستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 96 كيلوگرم پدرام جمشيدي در دور اول تومين مارتون از مجارستان را با نتيجه 8 بر صفر مغلوب كرد وي در دور دوم با نتيجه 7- صفر يانس نارليديس از كانادا را شكست داد. جمشيدي در دور سوم با نتيجه 4 – 2 مغلوب استيوارت كاديان از هند شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف ارمنستانی، جمشیدی از دور رقابت‌ها کنار رفت.


 

کد خبر 2117457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha