۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۸

با وجود پیشتاز بودن در نظرسنجی ها؛

مرکل درباره شکست در انتخابات هشدار داد

مرکل درباره شکست در انتخابات هشدار داد

صدر اعظم آلمان خواستار واقع بینی هواداران خود در مورد انتخابات 22 سپتامبر شد و درباره اعتماد به نفس کاذب به آنها هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آلمان در تاریخ 22 ستامبر شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی (انتخابات فدرال) خواهد بود که در نتیجه آن صدر اعظم آتی این کشور نیز مشخص می شود از همین رو رقابت های ماه سپتامبر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در همین رابطه جدیدترین نظر سنجی ها حکایت از پیش بودن "آنجلا مرکل" صدر اعظم آلمان و همپیمانانش از سایر رقبا دارد. اما با این وجود مرکل به هواداران خود هشدار داده که از اعتماد به نفس بیجا پرهیز کنند.

به اعتقاد مرکل سه حزب چپ گرای آلمان می توانند با یکدیگر متحد شده و وی را در انتخابات ماه سپتامبر شکست دهند.

انتخابات فدرال آلمان در تاریخ 22 سپتامبر (کمتر از 40 روز دیگر) برگزار می شود و از آنجا که این رقابت ها تکلیف صدر اعظم آتی سرزمین ژرمن ها را مشخص می کند دارای اهمیت ویژه ای است.

در انتخابات 22 سپتامر احزاب و ائتلافهای مختلفی حضور دارند که ائتلاف سی دی یو(اتحاد دموکرات مسیح ) به همراه سی اس یو (اتحاد سوسیال مسیحی ) به رهبری "آنجلا مرکل" مهمترین آنها محسوب می شود.

بعد از این ائتلاف، حزب سبزها، و حزب سوسیال دموکرات (اس  پی دی ) مهمترین احزابی هستند که باید در انتخابات 22 سپتامبرحساب ویژه ای روی آن باز کرد. البته به غیر از این احزاب و ائتلاف ها باید به حزب جدید آلمان جایگزین که تفکرات ضد یورو دارد نیز اشاره کرد.

کد خبر 2117567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha