۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۷

منطبق با منشور المپيك؛

اساسنامه فدراسيون كشتي به فيلا ارسال شد/ اعلام زمان جام تختي و يادگار امام

اساسنامه فدراسيون كشتي به فيلا ارسال شد/ اعلام زمان جام تختي و يادگار امام

رئيس روابط بين‌الملل فدراسيون كشتي از اصلاح و تنظيم اساسنامه فدراسيون منطبق با منشور المپيك و ارسال آن به فيلا خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر،‌ سلطانعلي ترخاق با اعلام اين خبر گفت: مطالعات دقيقي بر روي اساسنامه فدراسيون انجام شده و جلسه اي نيز در همين راستا با بهرام افشارزاده دبيركل كميته ملي داشته‌ايم.

وي ادامه داد: اساسنامه فدراسيون كاملا منطبق با منشور المپيك تنظيم شده و در اين خصوص نامه‌اي نيز براي لالوويچ رئيس و ميشل دوسون دبيركل فيلا ارسال شده است.

ترخاق با اشاره به تجديد نظر در خصوص ميزان جوايز رقابتهاي جام يادگار امام(ره)، جام تختي و روزجهاني كودك و همچنين زمان برگزاري اين مسابقات افزود: با توجه به بررسي‌هاي و هماهنگي بعمل آمده با مسئولان فدراسيون، قرار شد رقابت‌هاي جام يادگار امام(ره) در روزهاي 6 تا 8 بهمن‌ماه و جام تختي طي روزهاي 9 الي 11 بهمن ماه و رقابت‌هاي روز جهاني كودك نيز در ارديبهشت ماه سال آينده برگزار شوند.

رئيس اسبق فدراسيون كشتي با تاكيد بر تصميم جدي فيلا مبني بر ايجاد تغيير در كميته ‌هاي فدراسيون جهاني اظهار داشت: افراد مختلفي را جهت عضويت در كميته‌هاي مختلف فيلا معرفي كرده‌ايم مثل حميد سوريان در كميته قهرمانان كه اميدوارم با توجه به توانمندي اين نفرات و حمايت‌هاي فدراسيون كشتي، فدراسيون جهاني آنها را به عضويت اين كميته‌ها در آورد.

وي خاطر نشان كرد: پيشنهاداتي از كشورهاي بلاروس و داغستان جهت حضور در مسابقات آنها داريم كه با توجه به هماهنگي‌هاي بعمل آمده در صورتي در اين مسابقات شركت مي‌كنيم كه آنها نيز متقابلا در مسابقات ما شركت كنند. همچنين پروتكلي در همين زمينه با كشورهاي بلاروس و ازبكستان نيز منعقد كرده‌ايم.

کد خبر 2117572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha