۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

سایت فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد؛

حضور دائمي يكي از اعضاي كميسيون ورزشكاران در مقر فيلا

حضور دائمي يكي از اعضاي كميسيون ورزشكاران در مقر فيلا

فدراسيون جهانی كشتي پس از انتخاب 7 نفر از جمله حميد سوريان به عنوان اعضاي كميسيون ورزشكاران اين فدراسيون، اعلام كرد يكي از اين اعضا در مقر فيلا مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري مهر از سایت فیلا، اين 7 نفر از بين ۱۹ نامزد اين كميسيون انتخاب شده اند و متشكل از سه قهرمان المپيك و كشتي گيراني از سه قاره مختلف جهان هستند كه در راستاي تعهد فيلا براي استفاده از ورزشكاران در امور خود به عضويت كميسيون جديد ورزشكاران درآمده اند.

حميد سوريان دارنده ۶ مدال طلاي كشتي فرنگي جهان و المپيك از ايران با كسب ۸۱ رأي، نفر ششم در اين فهرست هفت نفره است.

6 نفر ديگر به ترتيب ماريا پروولاراكي دارنده مدال برنز كشتي زنان جهان از يونان با ۱۰۱ رأي، كارول هوين قهرمان كشتي زنان المپيك پكن و برنده مدال برنز المپيك لندن از كانادا با ۱۰۰ رأي، جيك هربرت دارنده مدال نقره مسابقات كشتي آزاد ۲۰۰۹ مردان از آمريكا با ۹۷ رأي، كائوري ايچو دارنده ۱۱ مدال طلاي كشتي زنان جهان و المپيك از ژاپن با ۹۱ رأي، كريستوفر گينو دارنده مدال برنز كشتي فرنگي المپيك پكن از فرانسه با ۸۷ رأي و تاماش لورينچ نايب قهرمان كشتي فرنگي المپيك لندن از مجارستان با ۸۰ رأي هستند.

اعضاي كميسيون ورزشكاران پس از رأي گيري از كشتي گيران حاضر در مسابقات قهرماني جهاني در بوداپست مجارستان انتخاب شده اند و بر اساس اعلام فيلا، يكي از آنها قرار است به عنوان رييس كميته در دفتر فیلا مشغول به كار شود.

نناد لالوويچ رييس فيلا در اين باره اظهار داشت: اين قولي است كه براي ماندن در المپيك به كميته بين المللي المپيك داده ايم و مي خواهيم كشتي گيران در فعاليت هاي ما براي ساختن آينده اي بهتر سهيم باشند.كميسيون ورزشكاران يكي از ۱۷ كميسيوني است كه فيلا طي چند هفته آينده تشكيل خواهد داد.

کد خبر 2141269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha