۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶

مدير تيم هاي ملي كشتي فرنگي:

چهره‌هاي جديدي به جهاني مجارستان رفتند/ با كمبود كشتي‌گير مواجه هستيم

چهره‌هاي جديدي به جهاني مجارستان رفتند/ با كمبود كشتي‌گير مواجه هستيم

مدير فني تيم فني تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي در خصوص عملكرد تيم بزرگسالان در رقابتهاي جهاني مجارستان گف: به دليل تغيير و تحولات يكسال اخير، تيمي كاملا متحول شده و جديد را راهي رقابتهاي جهاني كرده بوديم.

به گزارش خبرگزاري مهر، علي اشكاني با بيان اين مطلب اظهار داشت: بعد از كسب سه مدال طلا در المپيك لندن و قهرماني تاريخي ايران در اين بازيها با تغيير و تحولات اساسي در راس امور كشتي فرنگي مواجه بوديم كه طبيعتا تبعات زيادي را براي اين رشته ب همراه داشت.

وي افزود: از تبعات مثبت اين تغييرات مي توان به اجراي دقيق فرايند انتخابي تيم هاي ملي و برداشتن گام هاي مثبتي همچون شناسايي چهره هاي جديد و ميدان دادن به نفرات پشت خط مانده اشاره كرد كه در رقابتاي جهاني شاهد آن بوديم. به همين دليل ما تيمي جوان و جديد را راهي مجارستان كرديم و بدون استفاده از هيچكدام از فرنگي كاران المپيكي به دو مدال طلا و كسب عنوان چهارمي جهان رسيديم.

اشكاني تصريح كرد: به جرات مي توان گفت كه تمامي فرنگي كاران اردونشين فوق برنامه تمرين كردند و حتي بعد از تمرينات برنامه ريزي شده خود ساعتها بصورت اختياري بروي تشك مي ماندند و تمرينات مضاعفي را انجام مي دادند كه خوشبختانه نتايج آن را در رقابتهاي جهاني را با و مدال طلاي نعمت پور و علي اكبري ديديم.

وي خاطر نشان كرد: ما با نفرات دوم و سوم خودمان به رقابتهاي جهاني رفتيم و در واقع هم اكنون با كمبود نيروي انساني و كشتي گير نيز مواجهيم، چراكه تصميمات و سياست هاي قبلي كشتي فرنگي باعث شده تا ما پشتوانه هاي زيادي در اوزان هفتگانه نداشته باشيم و فاصله بين نفرات اول تا دوم وسوم بسيار زياد و نگران كننده است.

مدير فني تيم هاي ملي كشتي فرنگي ادامه داد: ما بايد همچنان فرايند انتخابي تيم هاي ملي را سرلوحه برنامه هاي خود قرار دهيم با نه تنها كشتي گيري پشت خط نماند بلكه پشتوانه هاي گمنامي هم كشف شوند تا پا جاي پاي بزرگان و مدال آوران امروز ما بگذارند.

اشكاني در پايان عدم تخصيص پول و منابع مالي را يكي از مهمترين مشكلات اين تيم براي اعزام به رقابتهاي جهاني مجارستان خواند و گفت: متاسفانه فرنگي كاران با هزينه كافي و لازم همراه نبودند و درست در روزهاي پاياني اعزام با برخي كمك هاي مالي همراه شديم كه اميدوارم اين كاستي ها در آينده اي نزديك برطرف شود.
 

کد خبر 2143718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha