۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶

عليرضا رضايي مطرح كرد:

قهرماني در المپيك با بدشانسي از دست رفت/ نمره پشتيباني صفر است!

قهرماني در المپيك با بدشانسي از دست رفت/ نمره پشتيباني صفر است!

مربي تيم ملي كشتي آزاد ايران در خصوص كسب عنوان قهرماني در رقابتهاي جهاني مجارستان گفت: ما سال گذشته هم تيم خوبي را داشتيم كه با بدشانسي نتوانست قهرمان المپيك شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، عيرضا رضايي ضمن بيان اين مطلب گفت: به واقع سال گذشته با بدشاسي روبرو شديم و اگر با قرعه هاي سخت و آسيب ديدگي يزداني و همچنين شانس و اقبال خوب حريفان در قاون گوي و كلينج روبرو نمي شديم مي توانستيم به عنوان قهرماني المپيك هم برسيم.

وي تصريح كرد: به هر حال ما بلافاصله بعد از بازگشت از المپيك لندن در فاصله 20 روز اردوهاي خود را برگزار كرديم و موفقيتي كه در رقابتهاي جهاني مجارستان بدست آمد حاصل همين اردوهاي متعدد و برگزاري كارگاه هاي فني بود كه ماحصل آن كشف استعدادهاي نابي همچون عرت الله اكبري بود. اكبري در همين كارگاه هاي فني كشف و پرورش يافت تا جايي كه تا فينال رقابتهاي جهاني پيش رفت و ايران را در آخرين روز قهرمان جهان كرد.

رضايي در ادامه افزود: البته در اين راه نبايد از زحمات رسول خادم و كادر فني و همچنين مردانگي و انگيزه كشتي گيران به سادگي گذشت. در رقابتهاي جهاني امسال به رغم سالهاي بعد از المپيك كه هميشه با ريزش نفرات برتر تيم هاي مدعي جهان همراه است، شاهد حضور تيم هاي پر مهره اي بوديم كه به واقع با ساز و برگ كاملي به ميدان آمده بودند.

مربي تيم ملي كشتي آزاد تصريح كرد: ما توانستيم بصورت ميليمتري و در روز آخر از روسها بگذري و قهرمان شويم ولي اين به معناي اين نيست كه ما روسها را بطور كامل پشت سر گذاشتيم و بايد تاش كنيم اين فاصله به حداقل برسد و دائمي شود. مطمئنا در اين راه بايد وقت گذاشت و هزينه كرد.

رضايي با اشاره به تداركات و پشتيباني ضعيف تيم ملي ادامه داد: متاسفانه تداركات و پشتيباني تيم ملي كشتي آزاد آن چيزي نبود كه يك تيم مدعي و قهرمان انتظار دارد. به واقع در برخي موارد واقعا اين تداركات صفر بود كه البته هر بار اين مشكلات را با تدابير و تلاش كادر فني و همچنين مردانگي و غيرت خود كشتي گيران حل و فصل مي كرديم. كشتي گيران نوجوان ما به همين دليل كه نتوانستند در تورنمنت هاي تداركاتي و بين المللي شركت كنند در مسابقاتي نظير آسيايي و جهاني گم بودند و چيزي براي گفتن نداشتند.

وي در پايان به فرايند انتخابي تيم هاي ملي نيز تاكيد فراوان كرد و گفت: يكي از تصميمات و اقدامات سازنده كادر فني و حوز مديريت تيم ملي اجراي قانون انتخابي و همچنين فرايند انتخابي تيم ملي بود كه به واقع به ثمر نشست و با نتايج مطلوبي همراه بود.

کد خبر 2143701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha