۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۶

در استان مرکزی؛

انتظار 283 نفر برای گرفتن تسهیلات از صندوق راسخون/تاسیس صندوق با هدف توسعه احکام قرآن و سیره معصومین(ع)

انتظار  283 نفر برای گرفتن تسهیلات از صندوق راسخون/تاسیس صندوق با هدف توسعه احکام قرآن و سیره معصومین(ع)

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در حال حاضر 283 نفر در نوبت گرفتن تسهیلات از صندوق قرض الحسنه راسخون هستند.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه راسخون با هدف توسعه احکام قرآن و سیره معصومین(ع) ، تحقق سنت الهی قرض الحسنه، ترویج فرهنگ قرض الحسنه در بین اقشار مختلف جامعه و اعطای وام های قرض الحسنه تاسیس شده است، گفت: این موسسه از ابتدای تاسیس تا کنون در راستای اعطای وام قرض الحسنه به افراد و رفع مشکلات نیازمندان تلاش کرده است.

وی ادامه داد: این صندوق از ابتدای تاسیس تا کنون بالغ بریک هزار و 600 فقره وام به متقاضیان داده است که برای این تعداد وام بالغ بر 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام عباسیان اظهار کرد: وام های پرداخت شده در زمینه های وام های ضروری، مسکن، درمان، ازدواج، موقوفات، موقوفات جهت عمران و آبادانی، دیعه، تحصیلی، زیارتی و سیاحتی و بقاع متبرکه بوده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: قرض الحسنه از سنت های نیک الهی است که اگر به این امر توجه شود می توان شاهد توفیقات خوبی در این راستا باشیم.

وی خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان را ضروری دانست و گفت: این امر راهی برای فقر زدایی، دستگیری از نیازمندان و احیا سنت الهی قرض الحسنه است.

گفتنی است٬ هم اکنون سی و یک شعبه موسسه قرض‌الحسنه راسخون در سراسر کشور فعال است و با دریافت مجوز در اراک و شهرستان‌های تابعه نیز شعبه
راسخون دایر خواهد شد.
 

کد خبر 2118744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha