۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۲۳

رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی معرفی شد

رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی معرفی شد

بیرجند – خبرگزاری مهر: با برگزاری مجمع انتخابات اسکیت خراسان جنوبی مهدی پاکرو به عنوان رئیس این هیئت ورزشی در استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی بعد از ظهر دوشنبه با حضور رئیس این فدراسیون ورزشی در محل خانه ورزش استان برگزار شد.

 در این جلسه مهدی پاکرو با اکثریت آراء و کسب 17 رای از 19 رای ماخوذه  برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی معرفی شد.

 رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه های خود را در پنج محور آموزش، قهرمانی، استعدادیابی، توسعه عمومی و فرهنی دنبال خواهد رد، افزود: در حوزه آموزش دوره های رایگان آموزش اسکیت در مدارس استان را برگزار خواهیم کرد.

 مهدی پاکرو  همچنین از برگزاری کلاس های مربیگری و داوری استان نیز خبر داد و بیان داشت: در حوزه توسعه عمومی تفاهمنامه هایی با دستگاه های اجرایی انعقاد خواهد شد و آموزش رایگان را نیز در ایستگاه های اسکیت دنبال خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه آموزش اسکیت به معلمان ورزش آموزش و پرورش از دیگر برنامه های این هیئت برای توسعه این رشته ورزشی است، ادامه داد: در حوزه قهرمانی نیز تیم های پایه ورزش اسکیت شکل خواهد گرفت و مسابقات دوره ای استانی و کشوری را برگزار می کینم.

 وی با اشاره به اجرای طرح ستاره برای شناسایی استعدادهای ورزش اسکیت در استان، گفت: در این راستا استعدادهای این رشته ورزشی در سطح شهرستانها شناسایی و اردوهای دوره ای برگزار می شود.

 رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی بیان داشت: در حوزه فرهنگی نیز حضور اسکیت بازان استان در برنامه های رسمی، نمایشگاه ها دنبال می شود.

کد خبر 2118839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha