۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶

پیگیری خبر/

وقوع حادثه آتش سوزی خارج از فضاي درمانی بيمارستان رضوی/ آسیبی به سیستم درمانی وارد نشد

وقوع حادثه آتش سوزی خارج از فضاي درمانی بيمارستان رضوی/ آسیبی به سیستم درمانی وارد نشد

مشهد - خبرگزاري مهر: مدير روابط عمومي بيمارستان رضوي با بيان اينكه آتش در داخل بيمارستان نبوده است گفت:هيچ مشكلي در سيستم درمان اين بيمارستان بوجود نيامده و وضعيت بيمارستان كاملا عادي است.

فرحناز ه‍‍ژبر ساداتي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهميت برگزاري كنگره قلب و عروق در اين بيمارستان اظهار كرد: ششمين کنگره قلب و عروق رضوي قرار است در روزهاي آتي در اين بيمارستان برگزار شود كه در حاشيه اين كنگره غرفه هايي بر پا شده كه خارج از محوطه بيمارستان است و صبح امروز يكي از اين غرفه ها دچار آتش سوزي شد.

هژبر ساداتي يادآور شد: مهار اين آتش سوزي كه در داخل پاركينگ و به خاطر سهل انگاري يكي از غرفه داران رخ داد با تلاش آتش نشانان در مدت زمان 20 دقيقه به پايان رسيد و هم اكنون نيز هيچ مشكلي در اين بيمارستان وجود ندارد.

وقوع آتش سوزی در پارکینگ بیمارستان

وي در توضيح بيشتر گفت: باتوجه به آماده سازی فضای خارجی بیمارستان توسط پیمانکاران و غرفه داران در محل غرفه ها پارکینگ آتش سوزی رخ داده است که با هوشیاری پرسنل و مأمورین آتش نشانی این حریق سریعاً مهار شد و آتش به بقیه قسمتها سرایت نکرد که علت حریق در دست بررسی قرار دارد.

وي افزود: غرفه ها هیچ ارتباطی با بیمارستان و سیستم درمان نداشته هیچ گونه آسیبی به بیمارستان و سیستم های درمانی وارد نشده است و هم اکنون وضعیت بیمارستان عادی است و بیماران در صحت و سلامت هستند.

گفتني است،  که بيمارستان 320 تختخوابي فوق تخصصي رضوي، در زمينه به مساحت تقريبي 40 هکتار با زير بناي حدود 56 هزار متر مربع در 5 طبقه احداث شده است و وابستگي اين مركز به آستان قدس رضوي و در اختيار داشتن تجهيزات پزشكي پيشرفته مطابق با آخرين فناوري هاي روز دنيا، ضمن برخورداري از كادر درماني متخصص و مجرب و دارا بودن امكانات مورد نياز درماني و غير آن، همراه با رعايت كامل ضوابط شرعي و استانداردهاي پزشكي، از ويژگي هاي قابل توجه و منحصر به فرد بيمارستان فوق تخصصي رضوي است.

گفتني است، مسئولان درخصوص رسانه هايي كه بدون هماهنگي خبر آتش سوزي را منتشر كردند ابراز نارضايتي كردند و اين در حالي است كه در صورت تعامل با رسانه هاي استان از شايعه پراكني جلوگيري خواهد شد.

 

کد خبر 2119111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha