۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

منصور قنبرزاده مطرح کرد:

گل‌محمدی امروز نیاید تا فردا سرمربی جدید نفت را معرفی می‌کنیم

گل‌محمدی امروز نیاید تا فردا سرمربی جدید نفت را معرفی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران که معتقد است استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه از روی احساس و عصبانیت بوده است، گفت: مطمئنم گل‌محمدی امروز در تمرین نفت شرکت می‌کند اما اگر این اتفاق نیفتد، ظرف 24 ساعت آینده در خصوص وضعیت کادرفنی تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور قنبرزاده در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: پیش از شروع نیم فصل دوم هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای علیه تیم فوتبال نفت ایجاد شده زیرا برخی از تیم‌های بصورت همزمان با 9 بازیکن ما وارد مذاکره مستقیم شده‌اند که این طبیعی به نظر نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه در این بین باشگاه‌هایی از جمله پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و راه‌آهن هم خواستار جذب رضا نوروزی هستند، اضافه کرد: ما نمی‌توانیم به راحتی بازیکنی در رده نوروزی را از دست بدهیم. سرمربی تیم هم عقیده داشت، نوروزی را با بازیکنی از باشگاه دیگر عوض کنیم که در طول نیم فصل 2 بازی هم انجام نداده است. البته نظر کادرفنی و سرمربی برای ما محترم است اما این تغییر برای کمیته فنی و هیات امنای باشگاه قابل هضم نبود، به همین خاطر با این جابه‌جایی مخالفت شد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا بین گل‌محمدی و نوروزی مشکلاتی وجود داشت؟، ادامه داد: اگر این بازیکن مشکل انضباطی داشت و یا از دستور کادرفنی سرپیچی می‌کرد، موضوعی قابل بررسی بود اما او حتی در بازی با سپاهان از دقیقه 88 به میدان رفت و اعتراضی هم نکرد.

وی با اشاره به اینکه ارزشیابی بازیکنان در باشگاه نفت براساس اصولی منطقی و عملکرد یکساله بازیکن انجام می‌شود، یادآور شد: بطور مثال باید بگویم عوض کردن بازیکن 17 با 7 منطقی نبود و برای مدیران باشگاه نفت قابل پذیرش نیست. ایشان انتظار داشتند کمیته فنی بطور تمام و کمال نظر ایشان را بپذیرد اما بصورت صریح با ایشان مخالف شد که و به نظرم این مخالفت باعث ناراحتی گل‌محمدی شده است.

قنبرزاده که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، اضافه کرد: یحیی گل‌محمدی از روی احساس و عصبانیت استعفا داده و فکر می‌کنم ایشان عصر امروز سر تمرین تیم حاضر شود. استعفای ایشان غافلگیر کننده بود و فکر نمی‌کردیم جابه‌جایی یک بازیکن باعث چنین تصمیمی شود.

وی با بیان اینکه تا نیمه شب یکشنبه جلسات متعددی در محل باشگاه نفت در خصوص بحث کادرفنی این تیم برگزار شد، خاطرنشان کرد: اطمینان داریم ایشان عصر امروز در تمرین تیم شرکت می‌کند اما اگر این اتفاق نیفتد، تا 24 ساعت آینده در مورد کادرفنی تیم تصمیم گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان گفت: ما ارادت خاصی به یحیی گل‌محمدی داریم و قطعا این احترام متقابل است. واقعیت این است در باشگاه نفت خارج از منطق عمل نمی‌کنیم، هیات امنا هم بنا ندارد احساسی عمل کند ولی واقعیت این است که باید تا 24 ساعت آینده وضعیت باشگاه نفت مشخص شود.

کد خبر 2119638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha