۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

قنبرزاده در گفتگو با مهر:

جدایی گل‌محمدی نگران کننده نیست/ نوروزی ماندنی شد، مکانی رفت

جدایی گل‌محمدی نگران کننده نیست/ نوروزی ماندنی شد، مکانی رفت

مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از اعلام موافقت با استعفای یحیی گل‌محمدی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه گفت: جای نگرانی نیست و جانشین این مربی تا 48 ساعت آینده معرفی می‌شود.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر موافقت با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: ایشان امروز به من زنگ زد و اعلام کرد بنا به دلایلی دیگر تمایل به ادامه همکاری با باشگاه نفت را ندارد و ما هم با استعفای ایشان موافقت کردیم.

وی در خصوص دلایل استعفای گل‌محمدی از سرمربیگری تیم نفت اظهار کرد: بنده تمایلی به رسانه‌ای کردن این مساله ندارم و اگر ایشان خودش دوست داشت، می‌تواند دلایل استعفای خود از سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران را اعلام کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین یادآور شد: 2-3 مربی برای جایگزینی ایشان داریم و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. امروز جلسات ویژه‌ای خواهیم داشت و با گزینه‌‎های مدنظر گفتگو خواهیم کرد تا هرچه زودتر و شاید تا 24 ساعت آینده سرمربی تیم را بصورت رسمی معرفی کنیم. باشگاه نفت دارای ساختار و اصولی است که بر اساس آن برنامه‌هایش را پیش می‌برد.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان تیم نفت تهران هم تاکید کرد: با نظر هیات امنای باشگاه، بحث جدایی رضا نوروزی از تیم نفت تهران منتفی است و قرارداد سوشا مکانی هم روز شنبه با تیم نفت فسخ شد. یحیی گل‌محمدی قبل از پایان نیم فصل اعلام کرده بود به این بازیکن نیازی ندارد و او هم از دیروز تمرینات خود را با تیم فولاد خوزستان در کیش آغاز کرد.

قنبرزاده با اشاره به اینکه تیم نفت دروازه‌بان خوبی به نام بیرانوند دارد، در مورد اینکه آیا با جدایی گل‌محمدی، امکان بازگشت سوشا کانی به تیم وجود دارد، گفت: تیم دو موضوع با همدیگر موضوعیتی ندارد. ما با سوشا تفاهم کردیم که به تیم دیگری برود و روز گذشته هم بصورت رسمی قراردادش فسخ شد.

کد خبر 2176752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha