۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

واکنش سرپرست نفت به جدایی مکانی/ چهار باشگاه خواستار نوروزی هستند

واکنش سرپرست نفت به جدایی مکانی/ چهار باشگاه خواستار نوروزی هستند

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه درخواست‌های بسیاری برای جذب سوشا مکانی و رضا نوروزی به این باشگاه رسیده، دلیل جدایی مهرداد اولادی را این تیم تهران عنوان کرد.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل جدایی مهرداد اولادی از تیم فوتبال نفت تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اولادی علاقه‌ای به ادامه همکاری با تیم نفت نداشت و پس از مذاکره با مدیران باشگاه، با جدایی‌اش موافقت شد.

وی در مورد مصاحبه اخیر سوشا مکانی و احتمال جدایی‌اش از تیم نفت تهران هم اظهار کرد: با سوشا برخوردی نمی‌کنیم اما نباید آن صحبت‌ها را مطرح می‌کرد. ضمن اینکه چند باشگاه برای جذب سوشا با باشگاه نفت وارد مذاکره شده‌اند که در حال بررسی آنها هستیم. البته این دروازه‌بان در شرایطی از نفت جدا می‌شود که باشگاه‌های خواهان او، با باشگاه نفت به توافق برسند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه جدایی رضا نوروزی از این تیم قطعی نیست، تاکید کرد: چند باشگاه از جمله پرسپولیس، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز و مس کرمان طی نامه نگاری با باشگاه نفت تهران، خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شدند اما هنوز مذاکره رسمی صورت نگرفته است.

وی در خصوص حضور نوروزی در تیم پرسپولیس هم اینگونه واکنش نشان داد: نوروزی شم گلزنی بالایی دارد و سرمایه تیم نفت است. او می‌تواند به موفقیت نفت در نیم فصل دوم کمک کند و باشگاه هم هنوز تصمیمی در خصوص جدایی این بازیکن از تیم نفت نگرفته است.

ایرانیان همچنین اعلام کرد که تیم نفت برای عملکرد بهتر در نیم فصل دوم قصد جذب چند بازیکن را دارد که با برخی از آنها به توافقاتی هم دست یافته است اما تا کسب توافق نهایی نام و باشگاه آنها را اعلام نمی‌کند.

کد خبر 2174040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha