۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

سپاهان و صبا یک نقطه اشتراک دارند/ حسرت نبودن عنایتی در تیم ملی را می‌خورم

سپاهان و صبا یک نقطه اشتراک دارند/ حسرت نبودن عنایتی در تیم ملی را می‌خورم

مربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید نه با برند خاصی کار می‌کند و نه فروشگاه دارد ولی معتقد است کیفیت توپ‌ها نسبت به فصل گذشته به مراتب بهتر شده است. او همچنین تاکید می‌‎کند تیم‌های صبا و سپاهان از سه بازی گذشته خود یک امتیاز گرفته‌اند و از این حیث نقطه اشتراک دارند.

نادر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این مسابقه برای هر دو تیم فوق‌العاده سخت خواهد بود چون هم ما و هم سپاهان از سه بازی گذشته یک امتیاز گرفته‌ایم و این نقطه اشتراک ماست.

وی با بیان اینکه این مسابقه به یکی از بهترین مسابقات لیگ تبدیل می‌شود، افزود: اندیشه‌ها و برنامه‌های ما به فوتبال تهاجمی معطوف است و از هر بازی بخصوص دیدار مقابل سپاهان سه امتیاز را می‌خواهیم. ما در تمام مسابقات بخصوص مقابل صبا و گسترش فولاد عالی کار کردیم ولی به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

مربی تیم فوتبال صبا درباره افت این تیم در کسب نتیجه بعد از دو بازی اول لیگ، تاکید کرد: تیم ما مشکل خاصی ندارد. فقط یک مقدار بدشانسیم و مهاجمان در زدن ضربات آخر کم دقت هستند. وقتی یک تیم خوب بازی نمی‌کند ولی نتیجه می‌گیرد، این نگران کننده است ولی وقتی تیمی خوب بازی می‌کند اما نمی‌برد، می‌توان امیدوار بود که شرایطش خوب خواهد شد. الان این موضوع برای ما صدق می‌کند و به همین خاطر به مسابقات آینده امیدواریم.

وی همچنین در خصوص گلزنی رضا عنایتی و امیدواری به آقای گلی این بازیکن یادآور شد: هرچند سن رضا یک مقدار بالاست ولی او بسیار آماده است و انگیزه‌ زیادی دارد. رضا یکی از بهترین مهاجمان ایران است. واقعا حسرت می‌خورم چرا وی وقتی جوان‌تر بود در تیم ملی بازی نمی‌کرد چون می‌توانست به فوتبال ملی واقعا کمک کند.

فریادشیران در پایان با اشاره به کیفیت توپ‌های لیگ برتر هم گفت: من مثل بعضی از بزرگواران و آقایان نیستم که به خاطر منافعم موضعگیری داشته باشم. من نه با برند خاصی کار می‌کنم و نه فروشگاه دارم، به همین خاطر نظرم، نظر کارشناسی است. باید بگویم کیفیت توپ‌ها نسبت به فصل گذشته به مراتب بهتر شده ولی سطح فوتبال ایران بالاتر از این حرف‌هاست و این حق را دارد که از بهترین توپ‌ها استفاده شود.

کد خبر 2119795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha