۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۹

ابن قاسم:

وضعیت مصدومین فولاد رو به بهبود است/ بازگشت مظاهری به تمرینات

وضعیت مصدومین  فولاد رو به بهبود است/ بازگشت مظاهری به تمرینات

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از آخرین وضعیت مصدومین این تیم و چگونگی آمادگی آنها در پیوستن به تمرینات برای شرکت در بازیهای آینده تیم فولاد خبر داد.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت مصدومین این تیم در خصوص وضعیت جعفری با اشاره به این مسئله که وضع جسمانی این بازیکن در تمرینات تیم تست شده است، گفت: با توجه به رو به بهبود بودن شرایط این بازیکن، وی هنوز تا آمادگی کامل برای حضور در تمرینات تیم فولاد به زمان نیاز دارد.

وی در ادامه بیان کرد: پیش بینی می شود که ایوب والی مدافع با تجربه فولاد که پس از عمل جراحی بر روی زانوی راستش مرتب زیر نظر کادر پزشکی تیم قرار داشت از هفته آینده با دوی نرم به جمع تمرینات تیم اضافه خواهد شد. والی در دیدار دوستانه قبل از شروع فصل مقابل تیم نفت تهران دچار آسیب دیدگی شده بود.

سرپرست تیم فولاد خوزستان همچنین از پایان دوره نقاهت چهار تا شش هفته ای رشید مظاهری دروازه بان تیم و بهبود و بازگشتش به تمرینات تیم خبر داد و گفت: مظاهری از هفته گذشته پس از پایان دوره نقاهت عمل جراحی ترمیمی که به علت شکستگی بر روی دست چپ وی انجام شده بود، به تمرینات تیم بازگشت.

ابن قاسم در پایان از سلامت جسمی و روانی دیگر بازیکنان تیم آمادگی آنان به منظور شرکت در مسابقات باقی مانده لیگ خبر داد.

از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان روز جمعه سوم شهریورماه در اهواز به مصاف هم می روند تا برگزار کنند شهرآور اهواز در لیگ برتر باشند.
 

کد خبر 2119700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha