۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۱

شریفات:

فولاد برای حفظ صدرنشینی به میدان می‌رود/ شهرآورد اهواز بازی سختی است

فولاد برای حفظ صدرنشینی به میدان می‌رود/ شهرآورد اهواز بازی سختی است

اهواز - خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان از هدف این تیم برای کسب سه امتیاز دربی و حفظ صدرنشینی تیم خبر داد.

اسماعیل شریفات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حساس بودن تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان عنوان کرد: هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و تیم استقلال از وجود عبداله ویسی یکی از مربیان خوب کشوری که در عین جوان بودن بسیار با تجربه است و همچنین بازیکنان مطرحی بهره می برد که در سالهای گذشته پیراهن تیم ملی را به تن داشته اند. با توجه به این شرایط هر دو تیم بازی سختی را پیش رو خواهند داشت.

بازیکن تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه این بازی برای هر دو تیم یک بازی حیثیتی است و هر دو تیم به دنبال کسب امتیاز هستند، عنوان کرد: هدف ما از انجام این بازی و کسب سه امتیاز، حفظ صدر نشینی است به همین دلیل تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از این میدان سربلند بیرون بیاییم.

شریفات همچنین به شرایط خوب تیم فولاد و هماهنگی لازم بین بازیکنان تیم خبر داد و گفت: خوشبختانه  فرکی سرمربی فولاد هم به شناخت کافی از تیم رسیده است؛ و البته با توجه به پیروزی‌های گذشته تیم و برداشت‌های اشتباه دیگران مبنی‌بر اینکه روندی که تیم تا به حال پیش گرفته است روند مناسبی است و می تواند در رسیدن تیم به برد در بازی‌های آینده هم کارساز باشد، باید گفت که در فوتبال امکان هر اتفاقی وجود دارد و ما برای کسب نتیجه خوب در لیگ، با توجه به موقعیت و شرایط، بازی به بازی جلو می‌رویم.

وی در پایان از تماشاگرانی که همیشه و در همه شرایط به حمایت تیم فولاد پرداخته اند درخواست کرد که در این بازی نیز به حمایت تیمشان بپردازند و اظهار امیدواری کرد که تیم هم بتواند با ارایه بازی خوب و شایسته جوابگوی محبت همه کسانی باشد که همیشه حامی تیم بوده‌اند.

از سری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، روز جمعه سوم شهریورماه دو تایم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 2120013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha