۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۲

برای حضور در رقابتهای جهانی؛

اردوی فرنگي كاران به اتمام رسيد/ يك اردوی ديگر تا مجارستان

اردوی فرنگي كاران به اتمام رسيد/ يك اردوی ديگر تا مجارستان

اردوی تيم ملی كشتی فرنگی ايران برای حضور در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان در حالی عصر امروز به پايان می‌رسد كه ملی پوشان تنها يك اردوی ديگر تا زمان اعزام به اوردگاه جهانی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرنگی کاران اردونشين تيم ملي در آخرين تمرینات خود برای شرکت در رقابتهای جهانی دو جلسه تمرین را پشت سرگذاشتند كه طي آن عصر روز گذشته در خانه کشتی یک جلسه تمرینات پلیومتریک را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام دادند. در این تمرین که بیش از 90 دقیقه به طول انجامید کشتی گیران طبق برنامه ریزی کادر فنی تمرین ویژه را پشت سر گذاشتند.

امیر علی اکبری فرنگی کار وزن 120 کیلوگرم کشورمان عصر دیروز به صورت جداگانه تمرینات بدنسازی را انجام داد تا به پای آسیب دیده اش فشار کمتری وارد شود. ضمن اينكه فرنگی‌کاران صبح امروز نيز در ادامه تمرینات خود پای صحبت اعضاي کادر فنی تیم ملی نشستند و در مورد لزوم انسجام تیمی و همدلی برای موفقیت در رقابتهای جهانی به بحث و آناليز پرداختند. اردونشينان در ادامه به دو گروه تقسيم شدند و به بازی بسکتبال پرداختند.

این مرحله از اردوی فرنگی کاران امروز به پایان می رسد تا اردونشینان تا زمان اعزام به مجارستان تنها یک مرحله اردوی دیگر را در برنامه داشته باشند. تمرینات پاياني طبق برنامه قرار است از روز 2 شهریورماه آغاز شود.

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 28 تا 31  شهریورماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 2120026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha