۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹

محصولات جدید باشگاه استقلال معرفی شدند

محصولات جدید باشگاه استقلال معرفی شدند

مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست امروز خود با خبرنگاران محصولات جدید این باشگاه که یکی از آنها "تیم کارت" است، را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری عقد قرارداد شرکت همراه اول و باشگاه استقلال پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور صدوقی مدیرعامل محترم همراه اول و علی‌فتح‌ الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال برگزار شد.

در این نشست صدوقی ضمن اظهار رضایت از عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران گفت: بسیار خوشحالم از اینکه قراردادی بین همراه اول که همیشه حامی ورزش کشور بوده است با استقلال تهران منعقد شد تا هواداران استقلال بتوانند از سرویس های خاص همراه اول استفاده کنند. ما دو سوپرایز برای هواداران استقلال داریم  که ان شاء الله تا اواخر شهریور آن را اجرایی خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه علی فتح‌الله‌زاده با اظهار خرسندی از عقد این قرارداد گفت: چندین سال پیش، من به دنبال چنین طرحی بودم اما متاسفانه در آن زمان عده این آن را به شوخی گرفته و معتقد بودند چنین کاری انجام نخواهد شد اما با تلاشی که در این زمینه انجام دادیم، توانستیم این کار را انجام داده تا هواداران ما بتوانند از مزایای این قرارداد استفاده لازم را ببرند.

از خدمات این شرکت که فتح‌الله‌زاده از آن به خرسندی صحبت می‌کرد، سیم کارت هواداری، سرویس‌های خاص برای هواداران و سرویس 802020 که از روز شنبه در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2120030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha