۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۳۵

گزارش تمرین استقلال؛

آبی‌ها با توپ AFC تمرین کردند/ فریاد قلعه‌نویی بر سر عمران‌زاده

آبی‌ها با توپ AFC تمرین کردند/ فریاد قلعه‌نویی بر سر عمران‌زاده

تیم فوتبال استقلال در حالی امروز تمرین خود را برگزار کرد که از توپ‌های لیگ برتر در این تمرین خبری نبود و با تصمیم امیر قلعه‌نویی آبی‌ها با توپهای AFC تمرین کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال استقلال تمرینات آماده‌سازی خود را عصر امروز پی گرفت. این تمرین از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی آبی‌ها برگزار شد که برخی حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

* از تمرین امروز آبی‌ها بیش از 250 تماشاگر استقبال کردند که بیشتر از سایر اعضای تیم به تشویق امیر قلعه‌نویی پرداختند.

* یک کودک معلول 10 ساله معلول که صورت خود را به رنگ آبی در آورده بود به تمرین استقلال آمد و نزد مجیدی، نکونام و عمران‌زاده رفت که آنها با این کودک روبوسی کرده و با او به صحبت پرداخته و شوخی کردند که این کودک بسیار خوشحال شده بود. آنها سپس عکس یادگاری هم گرفتند.

* امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست دو جلسه تمرین جدی را تا پیش از بازی با بوریرام با دقت بیشتری انجام دهند و از آسیب رساندن به هم تیمی‌های خود پرهیز کنند.

* آرش برهانی در تمرین عصر امروز با 10 دقیقه تاخیر خود را به سایر بازیکنان رساند و قبل از شروع تمرین از قلعه نویی کسب اجازه کرد.

* استقلال با توپ‌های جدید آل اشپورت تمرین نکرد و امروز با توپ‌های دبگری تمرین خود را پی گرفت. ظاهرا قلعه‌نویی که یکی از معترضان به توپ‌های مورد استفاده در لیگ برتر است در تمرین روز یکشنبه با توپ‌های AFC تمرین کرد. این توپ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده از نزدیک تمرین امروز را نظاره‌گر بودند.

* سیدمهدی رحمتی در اواسط تمرین با آسیب دیدگی جزیی مواجه شد که دکتر نوروزی دروازه بان استقلال را مورد مداوا قرار داد.

* در اواسط تمرین امروز آبی‌ها حنیف عمران‌زاده کار دفاعی را جدی نگرفت که فریاد امیر قلعه‌نویی کمپ را به سکوت فرو برد. سرمربی استقلال که به شدت عصبانی شده بود خطاب به عمران‌زاده گفت: "مگر من مسخره تو هستم!" مدافع استقلال بلافاصله از سرمربی تیم عذرخواهی کرد و کار را ادامه داد.

* حسین حسینی دروازه‌بان دوم تیم استقلال نیز برای حل مشکل خوابگاه خود برای دقایقی طولانی با پورحیدری صحبت کرد.

 

کد خبر 2118099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha