۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۳

لیگ قهرمانان آسیا؛

دو نماینده تیم بوریرام وارد تهران شدند/ داوران در هتل اوین

دو نماینده تیم بوریرام وارد تهران شدند/ داوران در هتل اوین

در حالی که کاروان تیم فوتبال بوریرام یونایتد تایلند یکشنبه شب به تهران سفر می‌کند دو نماینده این باشگاه ظهر امروز وارد تهران شدند تا امورات مربوط به این تیم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، کاروان 43 نفره تیم بوریرام تایلند یکشنبه شب وارد ایران خواهد شد. در همین راستا، دو نماینده تیم بوریرام ظهر امروز وارد تهران شدند تا مقدمات مربوط به حضور تیم تایلندی را تدارک ببینند. اعضای تیم بوریرام بعد از ورود به تهران راهی هتل المپیک می‌شوند و در این هتل اقامت خواهند داشت.

همچنین تیم داوری دیدار تیم‌های استقلال و بوریرام تایلند دوشنبه شب وارد تهران می‌شوند. این تیم داوری در هتل اوین اقامت خواهند داشت. محمد عبدالرحمن از قطر داور دیدار است. سالم طالب از قطر و مراد یاسر از کویت کمک‌های وی در بازی یاد شده هستند.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، شعبان علی از کویت داور چهارم مسابقه است. خلیفه خالد جاسم از امارات ناظر داوری و کامل توکابیو از قرقیزستان به عنوان ناظر مسابقه انتخاب شده‌اند.

دیدار رفت تیم‌های استقلال ایران و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ساعت 20:15 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2118003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha