۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

طی مراسمی/

برگزیدگان "نخستین جشنواره عكس نماز جمعه" استان سمنان تقدیر شدند

برگزیدگان "نخستین جشنواره عكس نماز جمعه" استان سمنان تقدیر شدند

سمنان – خبرگزاری مهر: برگزیدگان نخستین جشنواره استانی عكس "نماز جمعه" در استان سمنان طی مراسمی، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم "اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری پنجم مرداد سالروز اقامه نماز جمعه" صبح چهارشنبه همزمان با روز جهانی مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و دیگر مدیران و مسئولان این استان در محل نمایندگی شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.  

در این مراسم، لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال به "مسعود محقق" به عنوان نفر اول، لوح تقدیر و  مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به "مصطفی موسوی" به عنوان نفر دوم و اهداء لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به "محمد مهدی مرادی" به عنوان نفر سوم نخستین جشنواره استانی عكس "نماز جمعه" تعلق گرفت.

همچنین آثار "امین نجم الدین" عکاس خبرگزاری مهر، "یعقوب پازوکی" و "ابراهیم احسانی " از سوی هیئت داوران، شایسته تقدیر شناخته شده و به هر کدام لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال اهدا شد.

"ابوالفضل حسنی"، "حبیبه موسوی"، "مهرداد ترحمی"، "امیر حسین علیداقی"، "محمد رضا کاشانی"، "سید عبدالمطلب نبوی چاشمی"، "وحید دارایی" و "یاسر قمی" از دیگر هنرمندانی شرکت کننده در این جشنواره هستند که آثارشان به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافت و به هر کدام لوح تقدیر و مبلغ سیصد هزار ریال اهدا شد.

برگزاری نمایشگاه عکس از آثار راه یافته به نمایشگاه "نخستین جشنواره استانی عكس نماز جمعه" در محل برگزاری مراسم اختتامیه از برنامه های جنبی این مراسم بود.

نخستین جشنواره استانی عكس "نماز جمعه" از سوی حوزه هنری استان سمنان با همکاری دفتر نمایندگی شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان و ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان به مناسبت سي و چهارمين سالگرد اقامه نمازجمعه در موضوعات: "اقامه نمازجمعه در شهرهاي مختلف استان سمنان" و "عکس های مربوط به اقامه نماز جمعه در استان سمنان در سال های اول انقلاب اسلامي" برگزار شد.

تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره،  25 نفر از شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار، مهدیشهر و سرخه با 275 اثر در این جشنواره شرکت کردندکه از این بین 33 اثر به مرحله دوم و نمایشگاه نخستین جشنواره استانی عکس نماز جمعه راه یافت.

همچنین همزمان با روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نمایشگاه آثار منتخب نخستین جشنواره استانی عکس "نماز جمعه" در  محل مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد.

کد خبر 2120058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha