۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۳۱

مربی بوریرام:

بدشانس بودیم که به استقلال باختیم/ نظرم در مورد بازی برگشت مثبت است

بدشانس بودیم که به استقلال باختیم/ نظرم در مورد بازی برگشت مثبت است

مربی تیم فوتبال بوریرام تایلند گفت: ما در دیدار برابر استقلال همه چیز داشتیم جز شانس. با این حال نگاه مان به دیدار برگشت کاملا مثبت است و تلاش می کنیم که نتیجه لازم را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، گوران درولیچ که پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخت می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: چیزی که ما در این بازی نداشتیم شانس بود. برخی از تیم ها وقتی گل زودهنگام دریافت می کنند کارشان سخت می شود اما خوشبختانه بازیکنان ما تا پایان بازی اعتماد به نفس شان را از دست ندادند تا پایان خوب بازی کردند اما به گل نرسیدند.

وی در ادامه ارزیابی اش از این دیدار گفت: تیم ما دو یا سه شانس خوب گلزنی داشت. امده  بودیم که ببریم اما در گلزنی ناموفق بودیم ولی با این حال به دیدار برگشت امیدوار هستیم. من نسبت به دیدار برگشت امیدوار هستم و مثبت فکر می کنم و تمام تلاشمان را می کنیم که در دیدار برگشت نتیجه لازم را بگیریم.

مربی تیم فوتبال بوریرام که در غیاب سرمربی این تیم به نشست خبری آمده بود ادامه داد: ما با سیتمی که می خواستیم بازی کردیم. آن چیزی را که از بازیکنان بوریرام انتظار داشتیم را به نمایش گذاشتند. آنها خوب کار کردند اما همانطور که گفتم تنها نتوانستند به گل برسند. امیدوارم در دیدار برگشت بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم و به گل برسیم.

وی در مورد باید تشکر کنم از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند و امیدوارم تماشاگران بوریرامی هم در دیدار برگشت به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند. نمی توانم در مورد برنامه هایمان برای بازی صحبت کنم اما شما باید برای آماده سازی تیم تان برای بازی برگشت باید روی رطوبت هوا هم حساب کنید. امیدوارم بازی مصدوم ما هم به دیدار برگشت برسد.

کد خبر 2120461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha