۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۴۶

فتح الله زاده :

هنوز هم با قلعه نویی اختلاف سلیقه دارم/ از نتیجه راضی هستم

هنوز هم با قلعه نویی اختلاف سلیقه دارم/ از نتیجه راضی هستم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت بین او و امیر قلعه نویی اختلاف سلیقه وجود دارد که این در فوتبال امری طبیعی و همیشگی است و مشکلی در روند کار ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شگردها و مشخصه‎های بوریرام گرفتن مساوی در زمین حریف است. آنها آمده بودند تا از ما مساوی بگیرند در حالی که ما یک گل را به ثمر رساندیم و با هوشمندی آن را حفظ کردیم البته قبول دارم بازی خیلی خوبی نبود اما برد، شیرین بود و ما از نتیجه راضی هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این موضوع که آیا اختلافات وی با سرمربی تیم برطرف شده اظهار داشت: ما هیچ وقت با یکدیگر اختلاف نداشته ایم. سال‌هاست که با همدیگر کار می‌کنیم و شگردهای هم را می‌دانیم. به عقیده من در چند روز اخیر عده‌ای می‌خواستند امیر را به حاشیه ببرند اما من سکوت کرم و امروز با حضور در اردوی استقلال بچه‌های تیم را تر و خشک کردم.

وی در پاسخ به اینکه چرا در روزهای اخیر به حمایت از قلعه نویی نپرداخته، اظهار داشت: اتفاقی نیفتاده که من پشت قلعه نویی درآیم. ما اختلاف سلیقه داشتیم و این هم باعث پیشرفت می‌شود و به جای خود هوای هم را داریم. اگر عده‌ای پیوسته می‌گویند که ما با یکدیگر مشکل داریم به این دلیل است که در دروازه را می‌شود بست اما دهان مردم را نه. تا روزی که هستم از وی حمایت می‌کنم و او هم همین طور . یک بار من می‌خواستم استعفا بدهم و امیر زودتر به من زنگ زد و گفت که اگر من بروم او هم می‌رود و من به او گفتم که هنوز استعفا نکرده ام که شما می‌خواهید بروید.

فتح الله زاده در پایان گفت: اختلاف سلیقه در فوتبال هیچ وقت حل نمی‌شود. ما می‌توانیم مصاحبه کنیم اما نباید همدیگر را نابود کنیم.

کد خبر 2120464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha