۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۳۰

خسرو حیدری:

می‌خواستم توپ را سانتر کنم اما تبدیل به گل شد

می‌خواستم توپ را سانتر کنم اما تبدیل به گل شد

بازیکن کناری تیم فوتبال استقلال با اشاره به گلی که وارد دروازه بوریرام تایلند شد گفت این توپ را به قصد سانتر روی دروازه حریف ارسال کرد اما وارد دروازه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با تک گل زودهنگام خسرو حیدری از سد بوریرام تایلند گذشت.

حیدری در پایان بازی با حضور در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود و باید بگویم تیم بوریرام خیلی خوب بازی کرد. البته بازیکنان ما خیلی خسته بودند.

بازیکن میانی استقلال در خصوص گلی که به ثمر رساند اظهار داشت: قصد من ارسال سانتر بود اما وارد دروازه شد. فکر نکنم صد سال دیگر هم بتوانم چنین گلی به ثمر برسانم.

حیدری با تمجید از بازی بوریرام ادامه داد: تیم تایلندی خیلی خوب بازی می کرد و با پاس های تکضرب که خاص تیم های شرق آسیاست بازی را در اختیار داشت. ضمن اینکه نباید از بازیکنان خارجی این تیم به سادگی بگذریم.

وی در ارتباط با بازی برگشت گفت: در تایلند کار دشواری مقابل بوریرام داریم. خوب شد که در این بازی گل نخوردیم که این یک امتیاز به حساب می آید. امیدوارم در بازی برگشت با عملکردی خوب به نیمه نهایی صعود کنیم.

حیدری در پاسخ به اینکه آیا نبود مجتبی جباری بر عملکرد تیم تاثیر گذاشته، اظهار داشت: مجتبی بازیکن بسیار خوبی است اما دیگر باید عادت کنیم که بدون او بازی کنیم.

کد خبر 2120475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha