۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۴۵

جنتی در جمع خبرنگاران:

برخی معاونان ارشاد را تعیین کرده‌ایم/ تغییر در معاونت هنری قطعی است

برخی معاونان ارشاد را تعیین کرده‌ایم/ تغییر در معاونت هنری قطعی است

علی جنتی در جمع خبرنگاران گفت: برخی از معاونت‌های وزارت ارشاد تعیین شده و به زودی اعلام می‌شوند. در معاونت هنری نیز قطعا تغییرات خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار خود با اهالی فرهنگ که عصر امروز 5 شنبه 31 مردادماه انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من بسیار امید دارم که برای گسترش اقتصاد فرهنگ و توان بخشیدن به آن بتوانیم گام‌های جدی برداریم و بسیار امید دارم در شرایط اقتصادی فعلی کشور شاهد نشاطی تازه باشیم تا روحیه بخش‌های مختلف جامعه بالاتر برود فرهنگ دیر پای ما مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

جنتی در ادامه در پاسخ به سئوالی در مورد انتخاب معاونت‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در برخی از معاونت‌ها به نتیجه رسیده‌ایم و در برخی موارد در حال مشورتیم و در آینده نه چندان دوری معاونت‌های وزارت ارشاد اعلام خواهند شد.

وی همچنین برای گزینه پیشنهادی برای ریاست سازمان سینمایی و حضور در معاونت سینمایی گفت: در بخش سینما قطعا مدیری انتخاب می‌شود که هم حوزه سینما را بشناسد و هم در میان اصحاب سینما شناخته شده باشد. جدای از آنها می‌تواند با تدبیر با جریان‌های مختلف در بخش سینما برخورد کرده و از همه سلیقه‌ها حمایت به عمل آورد.

جنتی همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد انتصاب حجت الله ایوبی به سمت یکی از معاونت‌های وزارت ارشاد گفت: هر وقت حکم ایشان خورد از سمتشان نیز آگاه می‌شوید.

جنتی در پایان در مورد معاونت هنری گفت: در حوزه معاونت هنری قاعدتا تغییراتی خواهیم داشت.

کد خبر 2120861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha