۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

برای حضور در جشنواره کشوری/

برگزیدگان مسابقات قرآنی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات قرآنی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی معرفی شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: نفرات برتر مرحله استانی جشنواره دینی و قرآنی پیامبر اعظم(ص) ویژه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در خراسان شمالی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنج شنبه شب مرحله استانی جشنواره قرآنی، فرهنگی، دینی و ورزشی پیامبر اعظم(ص)، ویژه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر در بجنورد پایان یافت.

این جشنواره از بیست و سوم مرداد ماه با شرکت 420 دانش آموز دختر و پسر مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، در رشته های حفظ و تفسیر قرآن کریم، اذان، سرود و رشته های مختلف ورزشی آغاز شد و سی و یکم این ماه نیز پایان یافت.

در پایان این مسابقات قرآنی در بخش آقایان در رشته ترتیل در مقاطع تحصیلی مختلف علیرضا آویز، محمد باقری کلاته و امین آقایی رتبه نخست، نیما سلطانی، سجاد نوری و وحید سلطانی رتبه دوم و امیر حسین گریوانی و مصطفی فلاح رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ بخش آقایان نیز در مقاطع تحصیلی مختلف سید سینا سعیدی، مهدی نامور و رضا ایرانی فرد مقام های اول را کسب کردند، حمید رضا حسین زاده، مهرداد سپاهی و عزیزالله احمدی مقام های دوم را به خود اختصاص دادند و رضا صفایی و رضا علیدوست هم عناوین سوم را از آن خود کردند.

در رشته اذان نیز علی اکبر جعفری، علی معراجی و قاسم نامور موفق به کسب مقام اول شدند، مهدی ادهمی، علی کریمی و محمد گلستانه عنوان دوم را به خود اختصاص دادند و علی ایرانی فرد، علی پیمون و مسعود کفاش نیز مقام سوم را در مقاطع تحصیلی مختلف کسب کردند.

همچنین در بخش بانوان نیز در رشته ترتیل در بین دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه فاطمه ایزدی، سپیده عوض پور، سحر سپاهی، سمیه احمدی و فاطمه عسکرزاده عنوان نخست را به دست آوردند، سپیده صداقت، غزل داوری، فاطمه اردانه، مریم بهمنی و زهرا باغچقی به عنوان دوم دست یافتند و شکیلا باغچقی، نسا شادمهر، اعظم گلزاده، تاجی ساعی و سمیه یزدانی نیز عنوان سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ بخش خواهران هم زینب مرادی، زهرا سرشار، ندا شیخ امیرلو، مریم معراجی و زهره صادقی مقام های اول را در بین دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف کسب کردند و فاطمه مهدیار، زهرا قنبری، ملیحه الهامی، زهرا ایزانلو و صغری علیپور مقام های دوم و زهرا عطایی، مریم محمدی، زهرا خسروی، فاطمه شیرزاد و سیده فاطمه مصیبی نیز عناوین سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر این مسابقات شهریور ماه سال جاری برای حضور در رقابت های مرحله کشوری به استان های اصفهان و تهران اعزام می شوند.

 

کد خبر 2120939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha