۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۴۰

حواشی دیدار نفت با پرسپولیس/

کی‌‍روش را به جایگاه ویژه راه ندادند/ تجلیل از پزشک تیم ملی

کی‌‍روش را به جایگاه ویژه راه ندادند/ تجلیل از پزشک تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال که برای تماشای بازی تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس به جایگاه ویژه ورزشگاه تختی رفته بود، به دلیل ازدحام بیش از حد این جایگاه نتوانست صندلی خالی برای خود پیدا کرده و به ناچار در بین خبرنگاران به تماشای بازی نشست.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر ساعت 19:10 امروز جمعه در ورزشگاه تختی تهران آغاز شده که دیگر حاشیه‌های این بازی به شرح زیر است:

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال که برای تماشای این دیدار در جایگاه ویژه حضور یافته بود به دلیل ازدحام بی از حد در این جایگاه صندلی خالی پیدا نکرد و راهی جایگاه خبرنگاران شد. کی‌روش بعد از احوال‌پرسی با همه خبرنگاران از این جایگاه بازی را نگاه کرد.

* هواداران تیم پرسپولیس با دیدن کی‌روش به شدت وی را تشویق کردند و علاوه بر اینکه از وی تقاضای امضا داشتند با موبایل‌های‌شان عکس‌های یادگاری نیز انداختند.

* پیش از شروع این بازی از دکتر خانلری پزشک تیم ملی فوتبال، دکتر مسعود قربانی و امیررضا حقیقت پزشکان تیم نفت تهران توسط منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه و غلامرضا بهروان مسئول کمیته مسابقات به دلیل روز پزشک تجلیل شد.

* یحیی گل محمدی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با علی دایی به روبوسی پرداخت. این اتفاق در حال یرخ داد که روز گذشته علی دایی به دلیل حرف های اخیر گل محمدی از وی انتقاد کرده بود.

* همزمان با ورود دایی به ورزشگاه هواداران تیم پرسپولیس به شدت وی را تشویق کردند.

* با وجود اینکه گفته می‌شد ورزشگاه تختی گنجایش لازم را برای این دیدار ندارد اما بسیاری از صندلی‌های این ورزشگاه به هنگام شروع مسابقه خالی مانده بود.

* دکتر زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

* یک بنر بزرگ برای گرامیداشت روز پزشک در گوشه‌ای از ورزشگاه نصب شده بود که مانع دید هواداران پرسپولیس شد و همین موضوع درگیر لفظی بین گروهی از طرفداران با مسئولان ورزشگاه ایجاد کرد.

 

کد خبر 2121194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha