۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۵۷

در پایان نیمه نخست؛

توقف پرسپولیس برابر نفت در پایان نیمه نخست/ اولادی مصدوم شد

توقف پرسپولیس برابر نفت در پایان نیمه نخست/ اولادی مصدوم شد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از هفته ششم رقابتهای فوتبال از ساعت 19:10 امروز جمعه بین دو تیم نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران در حال برگزاری است که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی که قضاوت آن برعهده یدالله جهانبازی است، وحید حمدی‌نژاد تنها بازیکن اخطاری این نیمه بود. ضمن اینکه مهرداد اولادی بازیکن پیشین پرسپولیس و فعلی نفت تهران هم به دلیل مصدومیت در دقیقه 20 جای خود را به علی قربانی داد.

دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی را انجام دادند که پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به دروازه نفت به حرکات سرعتی امید عالیشاه و غلامرضا رضایی دل بسته بودند و نفتی‌ها هم دل به ضد حملات دوخته بودند. در این نیمه عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها باعث شد که معدود خطرات دو تیم هم ثمر بخش نباشد.

در این نیمه پرسپولیس با ترکیب نیلسون کوریا، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسینی ماهینی، قاسم دهنوی، مارکو استپانوویچ، محمد نوری، امید عالیشاه، غلامرضا رضایی، سیدمهدی سیدصالحی به میدان رفت و سوشا مکانی، محمدامین حاج محمدی، احمد آل نعمه، وحید حمدی نژاد، وروا غفوری، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری، علیرضا عزتی، مهرداد اولادی (20- علی قربانی) و رضا نوروزی ترکیب تیم نفت را تشکیل دادند.

 

کد خبر 2121196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha