۱ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۲۱

دایی پس از شکست برابر نفت:

پرسپولیس روی یک توپ مرده بازی را باخت/ بازیکنانم خوب نبودند

پرسپولیس روی یک توپ مرده بازی را باخت/ بازیکنانم خوب نبودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیمش روی یک توپ مرده و در ثانیه‌های پایانی گل خورد، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر نفت تهران ابراز نارضایتی کرد و گفت: درحالیکه هیچکدام از دو تیم نسبت به هم برتری نداشتند، مساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از شکست پرسپولیس برابر نفت تهران در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز به هیچ عنوان خوب نبودیم. در این مسابقه دو تیم در هر دو نیمه بازی پرفشار و متعادلی را ارائه کردند اما در نهایت ما روی یک توپ مرده گل خوردیم.

وی افزود: مساوی در این بازی عادلانه‌ترین نیجه بود اما نفتی‌ها با تیزهوشی و زیرکی توانستند گل برتری را به ثمر برسانند. ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس در این بازی به هیچ عنوان خوب نبودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کیفیت زمین ورزشگاه تختی هم اظهار داشت: من در زمین نبودم اما کیفیت زمین برای هر دو تیم یکسان بود.

دایی با اشاره به اینکه هیچکدام از دو تیم نسبت به هم برتری نداشتند، گفت: مساوی بهترین نتیجه بازی بود اما نفتی‌ها توانستند از یک فرصت برای رسیدن به پیروزی استفاده کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که جمعه شب در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، با برتری یک بر صفر نفت تهران به پایان رسید.

کد خبر 2121216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha