۱ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۵۴

حواشی دیدار سایپا - مس کرمان/

حضور مربیان تیم ملی و حضور کم تعداد تماشاگران/ مدیران کارخانه هم آمدند

حضور مربیان تیم ملی و حضور کم تعداد تماشاگران/ مدیران کارخانه هم آمدند

کرج - خبرگزاری مهر: دو تیم سایپای البرز و مس کرمان در پایان نیمه اول در حضور مربیان تیم ملی به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند. همچنین مدیران گروه صنعتی سایپا هم با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم سایپای البرز و مس کرمان که با قضاوت امید سعید‌فر و با کمک‌های تورج عیوض محمدی و اسد حاج محمدی از ساعت 19:30 دقیقه جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج در حال برگزاری است، در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید. حواشی این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* حضور کم تعداد هوادار سایپا اشاره کرد که اغلب این هواداران را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دادند. این در حالی است که تصور می‌شد پس از بازی مقابل پرسپولیس استقبال بهتری از بازی‌های سایپا شود.

* حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران و بحث جدل آنها با یکدیگر عملا کار را برای اصحاب رسانه سخت کرده بود. ضمن اینکه هیچگونه نظارت و کنترلی هم از سوی عوامل برگزاری بازی صورت نمی‌گیرد.

*مارکار آقاجانیان و سیموئز دستیاران کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران هم در ورزشگاه انقلاب حضور دارند.

* سعید مدنی مدیرعامل گروه صنعتی سایپا به همراه رضا نقی‌پور اصل قائم مقام توسعه منابع انسانی گروه سایپا و همچنین مشاور مدیرعامل که از او به عنوان رئیس آینده هیات مدیره باشگاه سایپا نام برده می‌شود، هم در ورزشگاه حضور داشته و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* در این دیدار ابراهیم صادقی به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی حضور ندارد.

 

 

کد خبر 2121202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha