۱ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۵۰

حواشی دیدار سپاهان با صبای قم/

حرکت جالب غلامی و تشویق جهان‌عالیان/ اخطار به تماشاگران سپاهان

حرکت جالب غلامی و تشویق جهان‌عالیان/ اخطار به تماشاگران سپاهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: محمد غلامی، مهاجم تیم سپاهان بعد از گل اولش به تیم صبای قم در بازی جمعه شب در آغوش زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم سپاهان رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان و صبای قم در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* پیش از آغاز مسابقه بازیکنان ایرانی تیم سپاهان به طرف نیمکت تیم صبا رفته و از محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم صبا اجازه بازی گرفتند.

* در اطراف ورزشگاه فولادشهر بنرهایی از شهید حسن غازی که پیشینه بازی در تیم سپاهان را داشته و سالگرد شهادت او نزدیک است، نصب شده بود.

* بنری در دو سمت تماشاگران با این شعار که "احترام به داور احترام به قانون" و "توهین به داور و تیم حریف، مساوی با کسر امتیاز" نصب شده بود و در آنها از تماشاگران خواسته شده بود که از شعار دادن علیه تیم حریف خودداری کنند.

* امین جهان‌عالیان که در این بازیه به جای جباری در ترکیب اصلی تیم به میدان رفته، پیش از آغاز بازی به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد. تشویق‌های کنایه‌ای جهان‌عالیان در این مسابقه قابل توجه بود.

* مجتبی جباری هافبک تیم سپاهان که چند روز پیش از سوی زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان از حضور در تمرینات این تیم منع شده بود، امروز نیز در ترکیب 18 نفره تیمش قرار نداشت.

* پیش از آغاز بازی بلندگوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان ورود محمد مایلی‌کهن به اصفهان را خوش‌آمد گفت.

* یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت در ترکیب 18 نفره سپاهان قرار نداشت؛ همچنین آرش افشین نیز در این بازی در ترکیب اصلی تیم نبود و از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کرد.

* تعدادی از بازیکنان مدرسه فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشتند و به صورت هماهنگ تیم اصفهانی را تشویق می‌کردند.

* محمد غلامی، مهاجم تیم سپاهان با اشتباه مرتضی کاشی، مدافع صبای قم در دقیقه 10 مسابقه گل برتری تیم سپاهان را به ثمر رساند و بعد از گلزنی در آغوش کرانچار رفت.

* شادی بیش از اندازه محمد غلامی بعد از گلزنی مقابل صبای قم قابل توجه بود و این شادی هنگام گل دوم او به صبا نیز مشخص بود.

* درگیری لفظی رحمان احمدی و احسان حاج‌صفی در دقیقه 15 مسابقه از نکات جالب توجه این مسابقه بود.

* رحمان احمدی بعد از گل دوم سپاهان سجده کرد و با این کار به خوشحالی پرداخت.

این دیدار در نیمه نخست بازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.

کد خبر 2121203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha