۱ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۲۶

پس از پیروزی برابر صبا؛

کرانچار دلایل کنار گذاشتن جباری از ترکیب سپاهان را اعلام کرد

کرانچار دلایل کنار گذاشتن جباری از ترکیب سپاهان را اعلام کرد

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان دلایل کنار گذاشتن موقت هافبک فصل گذشته استقلال از ترکیب زردپوشان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه پس از پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم که این مسابقه بازی بسیار خوبی بود و به تیم صبا به خاطر بازی خوبی که ارائه کرد، تبریک می‌گویم. خوشحالم که تیم ما برد و با کسب این سه امتیاز خودش را دوباره کاندیدای در صدر بودن قرار داد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سپاهان از دقیقه 70 ضعیف بود، اظهار داشت: این مسئله را تا حدودی تایید می‌کنم و شاید این به دلیل عدم حضور برخی از بازیکنان بود که در این لحظات خاصی می‌توانند به ما کمک کنند اما ما در این بازی گل سوم و چهارم را کم داشتیم و اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم، شاید این مسئله گفته نمی‌شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیرامون عملکرد امین جهان‌عالیان در این بازی افزود: جهان‌عالیان در بازی امروز خیلی خوب بود و خوشحالم که به اعتمادی که به او داشتیم، پاسخ داد و بازی خوبی از خود نشان داد. البته این بازیکن با کیفیت خودش را از گذشته به ما اثبات کرده است.

وی پیرامون مجتبی جباری و اینکه آیا این بازیکن به تیم سپاهان باز می‌گردد، بیان داشت: جباری قطعا یک بازیکن صاحب کیفیت است و هیچ شکی نداریم که او یک بازیکن صاحب کلاس است اما یک مشکل دارد و آن مشکل این بود که فکر و ذکرش در اینجا نبود.

کرانچار گفت: بارها گفته‌ایم کسی که احساس تعلق به پیراهن طلایی سپاهان نداشته باشد را نمی‌شود به زور احساس با تیم بودن را به او منتقل کرد. من به او مهلت دادم که فکرهایش را بکند و اگر توانست ذهنش را روی سپاهان متمرکز کرد، به تیم بازگردد و اگر اینگونه نشد، باید با مسئولان بالای تیم صحبت کند.

وی پیرامون عصبی بازی کردن هادی عقیلی در مسابقه امروز گفت: من این نظر را ندارم و به نظرم او در کنار شجاع بازی خوبی کرد و اگر برخی اوقات واکنش‌هایی در زمین داشت، واکنش به هافبک‌ها بود که به آنها می‌گفت که موقع ضد حملات حریف به زمین تیم برگردند و کمک کنند اما در کل او ثابت کرده که در کنار شجاع خلیل‌زاده، خوب بازی می‌کند و با هم هماهنگ هستند و گلی که خوردیم می‌توانست تقصیر بازیکنان دیگر نیز باشد و اشتباه تنها از جانب او نبود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیرامون اظهارات محمد مایلی‌کهن، سرمربی صبای قم و اینکه گفته بود سهمیه آسیایی تنها متعلق به تیم‌هایی با اهرم‌های فشار است، گفت: من در این مورد و داوری صحبت نمی‌کنم و تنها می‌توانم در مورد تیم خودم صحبت کنم و می‌گویم که ما محکوم به برد هستیم و برای کاندیدا بودن برای قهرمانی، باید این بازی را می‌بردیم.

وی اضافه کرد: ما مقابل تراکتورسازی کم‌شانس بودیم و از اشتباهات بازی فجر درس گرفتیم و با استفاده از تجارب آن توانستیم این بازی را ببریم.

کرانچار در مورد اظهار نظر فرامرزی سرپرست تیم در خصوص اینکه قرار بود مجتبی جباری جانشین محرم نویدکیا شود اما او انتظارات را برآورده نکرده است، اظهار داشت: من صحبت‌های فرامرزی را نه تائید و نه تکذیب می‌‍کنم. جباری بازیکنی صاحب کلاس است و اگر او را چنین بازیکنی نمی‌دانستم، از همان ابتدا در ترکیب تیم به میدان نمی‌فرستادم.

دیدار تیم‌های سپاهان و صبای قم در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

کد خبر 2121219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha