۲ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۲۵

ویسی بعد از شکست از فولاد:

اخراج بازیکن، شیرازه تیم استقلال خوزستان را از هم پاشید/ دست و پا بسته نیستیم

اخراج بازیکن، شیرازه تیم استقلال خوزستان را از هم پاشید/ دست و پا بسته نیستیم

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما بازی باکیفیتی را ارائه داد ولی اخراج بازیکن ما شیرازه تیم را از هم پاشید و در ادامه کار برای ما سخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: این بازی از نظر فنی کیفیت بالایی داشت و همانگونه که انتظار می رفت فوتبال ناب خوزستانی به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه قضاوت داور بازی روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود، افزود: متاسفانه داور بازی در چند صحنه به ضرر ما سوت زد و همین امر باعث شد تیم فولاد از این فرصتهای برای گلزنی استفاده کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم فولاد گلهای دوم و سوم خود را در حالی به ثمر رساند که بازیکنان این تیم روی بازیکنان ما مرتکب خطا شده بودند و داور بازی این صحنه‌ها را نادیده گرفت و تیم فولاد توانست در ادامه به گل‌های خود برسد.

وی بیان کرد: تیم ما در خط حمله خوب کار کرد و موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم و اگربازیکنان ما دقت لازم را داشتند در همان ابتدای بازی می توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم.

ویسی تصریح کرد: تیم ما بعد از این که گل دوم را دریافت کرد تمرکزش تا اندازه ای برهم خورد و در ادامه خط دفاع ما نیز اشتباهاتی را مرتکب شد.

وی اظهار کرد: تیم ما با وجود 10 نفره شدن برابر فولاد خوب کار کرد و ردو بدل شدن پنج گل در این بازی نشان دهنده کیفیت بالای بازی داشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ما نوپا است و هواداران با اینکه حق اعتراض به نتایج ما را دارند باید صبور باشند زیرا که در ادامه می‌توانیم این نتایج را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سه شکست پیاپی موقعیت شما را در تیم به خطر نمی‌اندازد؟ افزود: به عقیده من با تغییر مربی کاری از پیش نمی‌رود چون کیفیت بازی‌های ما نشان می دهد که ما برابر حریفان تیم دست و بسته‌ای نبوده‌ایم و تنها با بدشانسی مواجه شدیم.

آخرین بازی از روز نخست هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال صنعتی برگزار کردند که در پایان تیم فولاد خوزستان برابر حریف خود به برتری دست یافت. شاگردان فرکی این بازی را با نتیجه 3 بر 2 از سد رقیب خود گذشتند تا صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی بمانند.

 

کد خبر 2121262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha