۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹

پورکیانی در گفتگو با مهر:

بازیکنان جوان استقلال حرفه‌ای نیستند/ به تغییر ویسی فکر نمی‌کنیم

بازیکنان جوان استقلال حرفه‌ای نیستند/ به تغییر ویسی فکر نمی‌کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه این تیم باید در دقایق ابتدایی بازی مقابل فولاد حداقل سه گل به حریف می‌زده است، گفت: متاسفانه بازیکنان جوان ما هنوز حرفه‌ای نشده‌اند و فرصت‌ها را به راحتی از دست می‌دهند.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم استقلال صنعتی خوزستان مقابل فولاد در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال را ما بازی کردیم ولی پیروزی نصیب فولاد شد! بازیکنان باتجربه ما حرفه‌ای بازی می‌کنند ولی بازیکنان جوان با وجود اینکه تلاش زیادی در تیم انجام می‌دهند هنوز حرفه‌ای نشده‌اند.

وی افزود: ما در 10 دقیقه ابتدای بازی سه فرصت خوب گلزنی داشتیم ولی بازیکنان جوان این توپ‌ها را گل نکردند. در فوتبال هم وقتی گل نزنید، گل می‌خورید. البته امیدواریم که شرایط در هفته‌های آینده بهتر شود.

قائم مقام استقلال صنعتی با بیان اینکه پیروزی در دربی اهواز برای این تیم اهمیت زیادی داشته است، یادآور شد: داور یک پنالتی برای ما نگرفت. ضمن اینکه بازیکن ما مستحق دریافت دو کارت زرد و اخراج از زمین نبود.

پورکیانی درباره احتمال تغییر عبدالله ویسی سرمربی استقلال صنعتی به خاطر کسب نتایج اخیر این تیم هم گفت: ما به تغییر کادر فنی فکر نمی‌کنیم چون این موضوع مشکلی را حل نمی‌کند. ویسی به کارش ادامه می‌دهد و امیدواریم که تیم را از این شرایط خارج کند.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر بالا بودن میانگین سنی تیم استقلال صنعتی، تاکید کرد: بهترین بازیکنان ما بازیکنانی هستند که سن‌شان بالاتر است. باور کنید ایمان مبعلی در چند مسابقه گذشته، ستاره لیگ بوده است. بازیکنان با تجربه ما خوب کار کرده‌اند و اصلا بحث سن مطرح نبوده است. علاوه بر این تیم ما در نیمه دوم هر مسابقه بهتر بازی می‌کند و از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارد.

تیم فوتبال استقلال صنعتی روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال، مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

کد خبر 2121358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha