۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸

قلعه نویی قبل از دیدار با راه آهن:

مشکل استقلال به ابتدای فصل برمی‌گردد/ برنامه ریزی مناسب استقلال ایران نیست!

مشکل استقلال به ابتدای فصل برمی‌گردد/ برنامه ریزی مناسب استقلال ایران نیست!

سرمربی تیم فوتبال استقلال مشکل اصلی تیمش را به ابتدای فصل مربوط دانست و گفت: زمانی که باید خوب بدنسازی می کردیم و بازیکنان ریکاوری خوبی انجام می دادند را از دست دادیم و حالا همان مشکل برای ما دردسرساز شده است. برنامه ریزی که هم که برای لیگ صورت گرفته مناسب استقلال و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی بعدازظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از دیدار با راه آهن سورینت که در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب از هواداران استقلال به خاطر حمایتی که از این تیم در دیدار با بوریرام تایلند داشتند تشکر کرد و در ارزیابی اش از شرایط راه آهن گفت: راه آهن چند حسن دارد که یکی از آنها حضور آقای ابراهیم زاده است که در تیم ملی همکار من بوده است. اصولا همه تیم های آقای ابراهیم زاده خوب کار می کنند و همین امر کار ما را در دیدار فردا مشکل خواهد کرد.

وی در مورد شرایط استقلال نیز گفت: مشکل ما به ابتدای فصل برمی گردد که به خاطر دیر اضافه شدن بازیکنان نتوانستیم بدنسازی خوب و کاملی داشته باشیم. ضمن اینکه بازیکنان ملی پوش مان هم ریکاوری خوبی نداشتند و اگر دقت کنید می بینید که بازیکنان ملی ما بیشتر از بقیه مصدوم می شوند. ما مجبوریم به خاطر شرایطی که داریم هم این بازیکنان را به بازی بگیریم و هم اینکه از نظر بدنی به شرایط ایده ال برسانیم. با این حال مجبوریم با این شرایط ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد رد درخواست این باشگاه از سازمان لیگ برای تعویق دیدار با راه آهن گفت: کاش طوری برنامه ریزی می شد که ما به جای یکشنبه روز دوشنبه با راه آهن بازی می کردیم و روز جمعه هم بازی بعدی را انجام می دادیم. با این حال تابع قانون هستیم و با اینکه بدن های بازیکنان خسته است اما مجبوریم از قانون تمکین کنیم. ما یک ماه پیش نامه زدیم تا این اتفاق رخ دهد اما دوستان توجهی به این نامه نکردند. فکر می کنیم در یک تورنمنت هستیم. امیدوارم برای نمایندگان بعدی ایران برنامه ریزی بهتری شود. این برنامه ریزی مناسبی برای استقلال ایران نبود.

امیر قلعه نویی در پایان این نشست خبری به درخواستش از کی روش اشاره کرد و گفت: اگر بازیکنان ما بعد از دیدار با استقلال اهواز بتوانند فرصت 10 - 12 روزه ای داشته باشند کمک بزرگی به ما خواهد بود که بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازیکنان را هم با هم هماهنگ کنیم. یکی از خواهش های من از آقای کی روش و نمازی این بود که برای این اردوی تیم ملی بازیکنان استقلال را دعوت نکنند تا فرصت آماده سازی تیم را داشته باشیم. اگر این فرصت را به ما بدهند کمک بزرگی خواهد بود.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و راه آهن سورینت در هفته ششم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 19:30 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2121722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha