۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸

اعتراض خبرنگاران به سرمربی راه‌آهن؛

ابراهیم‌زاده: بیشترین تمرین را برای گلزنی داشتیم/ باید مقابل استقلال جبران کنیم

ابراهیم‌زاده: بیشترین تمرین را برای گلزنی داشتیم/ باید مقابل استقلال جبران کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با بیان اینکه بازیکنانش برای بازی مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند، گفت: بیشترین تمرین ما در روزهای گذشته معطوف به مشکل گلزنی بوده و امیدوارم که بدشانسی در بازی‌های گذشته را برابر استقلال جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن با استقلال که بعد از ظهر امروز شنبه در سازمان لیگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران  ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی کردن با تیم استقلال در دو زمینه قابل تامل است؛ اول مهره‌هایی است که این تیم دارد. بازیکنانی که به تنهایی می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند. آنها همچنین مربیان توانمندی دارند. امیر قلعه‌نویی بیشترین بردها را داشته است و این خود بخود یک تیم قدر را از استقلال نشان می‌دهد.

وی افزود: ولی طرف دیگر انگیزه‌هایی که بازیکنان ما دارند. بازی کردن در ورزشگاه آزادی به بازیکنان ما خیلی انگیزه می‌دهد. آرزو می‌کنم در روزی که والری الکسانیان و میلاد نوری را به خاطر مصدومیت نداریم، با یک برنامه و فوتبال خوب بدشانسی‌هایی که از قبل ایجاد شده است، را جبران کنیم.

پس از این صحبت‌ها بود که منصور ابراهیم‌زاده قصد داشت نشست خبری را ترک کند. او گفت که جلسه‌ای با شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ داشته و به همین خاطر دیر به نشست خبری ‌مده است. به همین دلیل از خبرنگاران خواست که دیگر سئوالی نپرسند.

این مسئله با اعتراض یکی، دو خبرنگار مواجه شد و آنها در این زمینه از سرمربی راه‌آهن توضیح خواستند. ابراهیم‌زاده در جواب به این خبرنگاران گفت: شما خودتان سئوال کردید و می‌توانید دیدگاهی را که خودتان دارید بنویسید. اگر فکر می‌کنید جایی ایراد دارد از قول خودتان بنویسید نه از قول من!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر حل مشکل گلزنی بازیکنان راه‌آهن، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که این مشکل حل شود. ما در دو سه روزی که فرصت داشتیم روی این موضوع تمرین کردیم و بیشترین تمرینمان مربوط به این زمینه بود.

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و راه آهن فردا یکشنبه ساعت 19:30 در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2121691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha