۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۱۸

منصور ابراهیم‌زاده:

بازیکنان جوان گسترش برای هر تیمی خطرناکند/ عملکرد مثبت طالبلو کم شده!

بازیکنان جوان گسترش برای هر تیمی خطرناکند/ عملکرد مثبت طالبلو کم شده!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با اشاره به دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: این تیم از بازیکنان جوان و جنگنده‌ای سود می برد که برای هر تیمی می‌توانند خطرناک باشند و ما در تلاشیم تا بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز ضمن بیان این مطلب افزود: پس از دیدار مقابل استقلال چندین بار بازی تیم خود را در مقابل آنها آنالیز کردیم و هر بار متوجه شدم که بازیکنانم بازی بسیار خوبی از خود ارائه دادند و می‌توانند با ادامه این روند شرایط بهتری نیز پیدا کنند.

وی در خصوص تیم گسترش فولاد نیز گفت: این تیم از بازیکنان جوان و جنگنده‌ای سود می برد که برای هر تیمی می‌توانند خطرناک باشند و ما در تلاشیم تا بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص استراتژی این تیم در دیدارهای آتی خود نیز تصریح کرد: هر تیمی برای خود استراتژی خاصی دارد و اعداد و ارقام برای او بازی نمی‌کند.  ما به هر بازیکن شرح وظایف می‌دهیم و آنها باید بر اساس این شرح وظایف فوتبال بازی کنند.  هدف از تعریف تاکتیک داشتن برنامه و داشتن یک قانون خاص است.

سرمربی تیم راه‌آهن سورینت درباره نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر گفت: از نظر روحی در شرایط خوبی بسر می‌بریم و از لحاظ تاکتیکی سعی می‌کنیم در هر بازی بر اساس شرایط نفرات خود را در زمین قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که بازیکنانی که جذب کرده‌اید هنوز با تیم به طور کامل هماهنگ نشده‌اند گفت: باید بپذیریم بازیکنی که چندین سال در یک تیم بازی کرده است تا بتواند با شرایط جدید خود را تطبیق دهد زمان زیادی خواهد برد. به عنوان مثال رامین رضائیان و میلاد نوری که هر دو از صبای قم آمده‌اند کمی زمان می‌برد تا در ترکیب تیم به طور کامل جا بیفتند.

ابراهیم‌زاده در خصوص خط حمله تیم فولاد گستر تبریز عنوان کرد: ما هم تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم با برنامه ریزی‌ای که کرده‌ایم مقابل مهاجمان گسترش فولاد سربلند بیرون بیاییم. ما تمام نکات فنی را به بازیکنانمان گوشزد کرده‌ایم و آنها به خوبی بازیکنان حریف را می‌شناسند.

سرمربی راه‌آهن سورینت در خصوص بازی وحید طالبلو نیز گفت: طالبلو دروازه‌بان بزرگی است و عملکرد بسیار خوبی دارد و به نظر من سئوال شما به مانند یک مثال می‌ماند که کسی مدتی رانندگی نکرده باشد آیا رانندگی را فراموش کرده یا خیر؟ باید بگویم رانندگی را فراموش نکرده ولی شاید کمی نسبت به قبل کندتر شده باشد.

وی تاکید کرد: وحید طالبلو نیز دروازه‌بانی را فراموش نکرده اما شاید به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد کمی از عملکرد مثبتی وی کم شده بود.

کد خبر 2125510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha