۲ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۲۴

فرکی:

اخراج بازیکن حریف به سود فولاد بود/ پرسپولیس زخم خورده‌است

اخراج بازیکن حریف به سود فولاد بود/ پرسپولیس زخم خورده‌است

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اخراج بازیکن حریف باعث شد تیم ما بهتر به برنامه‌های تاکتیکی خود بپردازد و جا دارد از داور بازی به دلیل قضاوت خوبش در صحنه اخراج بازیکن حریف تبریک بگوییم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: یک بازی زیبا و فنی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم به خوبی توانستند فوتبال ناب خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: تیم ما در ابتدای بازی غافلگیر شد ولی در ادامه بر بازی مسلط شدیم و توانستیم به گل تساوی دست پیدا کنیم و موقعیت‌های خوبی را نیز خلق کنیم که اگر بازیکنان ما دقت لازم را داشتند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما در نیمه نخست برای اینکه توپ و میدان را در اختیار بگیرد تلاش زیادی کرد و موفق شدیم با برنامه بر بازی مسط شویم ولی اخراج بازیکن حریف باعث شد تیم ما بهتر به برنامه‌های تاکتیکی خود بپردازد و جا دارد از داور بازی به دلیل قضاوت خوبش در صحنه اخراج بازیکن حریف تبریک بگوییم.

وی بیان کرد: تیم حریف بازی فشرده‌ای را در دستور کار خود قرار داده بود و چشم به ضد حملات دوخته بود و از همین راه نیز توانست به گل برسد.

فرکی بیان کرد: تیم ما هم استرس این بازی را داشت و هم استرس از دست دادن صدرنشینی را داشت به همین دلیل بازیکنان ما تا حدودی ابتدای بازی استرس داشتند ولی در ادامه با زدن گل دوم تا اندازه ای از استرس آنها کم شد.

وی تصریح کرد: تیم ما در این بازی به خصوص در هنگام زدن گل دوم به خوبی کارهای تمرین شده را در زمین اجرا کرد و خوشحالیم که از این بازی حساس به سه امتیاز رسیدیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: نتیجه دو بر یک برای ما راضی‌کننده نبود و ممکن بود تیم حریف به گل تساوی دست یابد به همین جهت سعی کردیم  سومین گل را نیز به ثمر برسانیم تا خیالمان از بابت سه امتیاز راحت شود.

وی به بازی هفته آینده تیمش با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: متاسفانه تیم نفت تهران برابر هر حریفی که پیروز می‌شود آن تیم زخم خورده در بازی بعدی خود برابر ما به میدان می آید ولی امیدواریم در این بازی بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم و با هدف کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

آخرین بازی از روز نخست هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال صنعتی برگزار کردند که در پایان تیم فولاد خوزستان برابر حریف خود به برتری دست یافت. شاگردان فرکی این بازی را با نتیجه 3 بر 2 از سد رقیب خود گذشتند تا صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی بمانند.

 

 

 


 

کد خبر 2121263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha