۲ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۲۲

حاشیه شهرآورد اهواز/

تعویض بازیکن بدون تابلو تعویض/ شهرآورد هم ورزشگاه تختی را تکمیل نکرد

تعویض بازیکن بدون تابلو تعویض/ شهرآورد هم ورزشگاه تختی را تکمیل نکرد

اهواز - خبرگزاری مهر: شهرآورد اهواز بین دو تیم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در حالی برگزار شد که تقابل این دو تیم اهواز حاشیه‌هایی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیمهای فولاد خوزستان و استقلال خوزستان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر کشور جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز با حضور سه هزار و 180 تماشاگر در حالی برگزار شد که انتظار می‌رفت در اولین دربی این دو تیم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیاییند ولی بازهم سکوهای خالی بیشتر از هواداران دو تیم به چشم می‌خورد.

پیش از آغاز بازی به مناسبت هفته دولت یادبودی برای شهدای دولت در کنار زمین نصب شده بود که بازیکنان هر دو تیم با دسته گل به سمت این جایگاه رفته و به این شهدا ادای احترام کردند.

بازی به دلیل پارگی تور یکی از دروازه ها با یک دقیقه تاخیر آغاز شد.

تیم استقلال اهواز که در 10 دقیقه نخست بازی به طور کامل بر بازی مسلط بود موقعیت‌های زیادی را روی دروازه فولاد ایجاد کرد که در دقیقه سه بازی روی اشتباه خط دفاع فولاد در آفسایدگیری، میلاد میداوودی موفق شد گل اول بازی را برای تیمش به ثمر برساند.

در دقیقه 18 بازی اسماعیل شریفات می توانست روی توپ برگشتی دروازه بان استقلال گل تساوی را به ثمر برساند ولی این توپ هدر رفت.

در دقیقه 28 بازی نیز لوسیانو پریرا یک ضربه را به سمت دروازه استقلال زد که این توپ برگشت داده شد و در نهایت فرزاد حاتمی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند.

در دقیقه 30 بازی، محمد طیبی که در ابتدای نیمه نخست بازی از داور یک کارت زرد دریافت کرده بود بازهم با مرتکب شدن خطای هند در بیرون محوطه جریمه استقلال باعث شد داور بازی با نشان دادن کارت زرد دوم او را از زمین بازی اخراج کرد و همان موقعیت ضربه ایستگاهی منجر شد بختیار رحمانی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

تیم استقلال خوزستان که بازی برده را با شکست عوض کرده بود بعد از اخراج بازیکن خود بیشتر از قبل تمرکزش برهم خورد و دیگر شادابی ابتدای بازی را نداشت ولی با این وجو موقعیتهای خوبی را به دست می آورد که دیرک دروازه چند بار به داد فولاد رسید.

در نیمه نخست عبداله ویسی با اخراج بازیکنش دست به تغییر تاکتیک زد و یک بازیکن را به جای حسین کعبی که در اواخر نیمه نخست از نظر بدنی تحلیل رفته بود، وارد میدان کرد.

نکته جالب این جا بود که در زمان تعویض دوم استقلال داور چهارم در هنگام تعویض متوجه شد که تابلو تعویض خراب است و هیچ شماره‌ای را نشان نمی‌دهد و در نهایت تا تابلو دوم را به دست داور رسید وقفه ای در تعویض حسن معاوی با مهدی خیری ایجاد شد که داور چهارم بدون بالا بردن تابلو، به صورت زبانی تعویض را انجام داد.

تیم فولاد خوزستان که با زدن گل دوم تا اندازه‌ای بر بازی مسلط شده بود در دقیقه 83 بازی با ضربه سروش رفیعی تازه به میدان آمده به گل سوم خود دست یافت.

تیم استقلال خوزستان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت فشار خود را در اواخر بازی بیشتر کرد و موفق شد در دقیقه 89 بازی توسط مهدی خیری گل دوم خود را به ثمر برساند.

آخرین بازی از روز نخست هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال صنعتی برگزار کردند که در پایان تیم فولاد خوزستان برابر حریف خود به برتری دست یافت. شاگردان فرکی این بازی را با نتیجه 3 بر 2 از سد رقیب خود گذشتند تا صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی بمانند.

کد خبر 2121264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha