۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵

در آستانه دیدار با آرسنال؛

سرمربی فولام در اندیشه تغییر پست بازی اشکان دژآگه

سرمربی فولام در اندیشه تغییر پست بازی اشکان دژآگه

"مارتین یول" به مهاجمان تیمش هشدار داده در صورتی که عملکرد خوبی در خط حمله نداشته باشند گزینه‌های خوبی برای جایگزینی آنها در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال فولهام در تابستان امسال "عادل تارابت" رابه طور قرضی از کویینز پارک رنجرز به خدمت گرفت و "دارن بنت" را از آستون ویلا. "دیمیتار برباتف" فصل گذشته در نوک خط حمله بازی می‌کرد و "برایان رویز" و "هوگو روداله‌گا" از پشت او را حمایت می‌کردند.

بر پایه گزارش دیلی میل، "مارتین یول" در تیم خود بازیکنانی چون"دیمین داف"، "اشکان دژآگه" و "آلکس کاچانیکلیچ" را در اختیار دارد که در کناره ها بازی می‌کنند و و می‌تواند شیوه خود را از یک بازیکن در نوک حمله به دو بازیکن تغییر دهد.

سرمربی فولهام اکنون با این چالش مواجه است که بین بازیکنان لوکسی مثل برباتف، بنت و تارابت توازن ایجاد کند.

یول در این خصوص اظهار داشت: گاهی اوقات شما باید یک یا دو بازیکن خود را ناامید کنید و با دو مهاجم بازی کنید. من همیشه بهترین تصمیم را برای تیم می‌گیرم و پس از آن  منتظر می‌مانیم ببینیم چه می‌شود. بسیاری از تیم‌ها سبک بازی خود را تغییر می‌دهند و این همیشه یک چالش به حساب می‌آید. ترجیح من این است که بنت را در سیستم خود داشته باشم تا اینکه تا او را نداشته باشم. باید راهی را پیدا کنم تا بهترین توازن در تیم ایجاد شود. البته آسان نیست چون تارابت همان کاری را می‌‎کند که بنت و برباتف می‌کنند.

وی افزود: برایان می‌تواند نوک بازی کند ضمن اینکه توان بازی در کناره راست را هم دارد. البته این ، کار را ساده نمی‌کند چون من دژآگه، داف و کاسامی را برای این پست در اختیار دارم که همگی می‌‍توانند در راست بازی کنند.

کد خبر 2121476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha