۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰

مربی که بازیکن شماره یک می‌خواهد؛

سرمربی فولام شرط حضور اشکان دژاگه در ترکیب اصلی را اعلام کرد

سرمربی فولام شرط حضور اشکان دژاگه در ترکیب اصلی را اعلام کرد

"مارتین یول"، سرمربی تیم فوتبال فولام، گفت چنانچه اشکان دژآگه می‌خواهد به ترکیب اصلی تیم بازگردد باید برای جایگاهش مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوش ایرانی فولام فصل گذشته 24 بار برای این تیم به میدان رفت اما به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دو ماه پایانی رقابتهای لیگ برتر را از دست داد.

دژآگه در این فصل از رقابتها فقط یک بار و آن هم ماه گذشته در رقابتهای جام اتحادیه مقابل برتون برای فولام به میدان رفته است. "برایان روییز" و "دیمین داف" جلوتر از وی در صف قرار دارند ضمن اینکه در دربی شنبه مقابل چلسی، "بومسکا تو نا بانیا" به وی ترجیح داده شد.

دژآگه این فرصت را دارد تا در بازی امشب فولام مقابل اورتون در چارچوب رقابتهای جام اتحادیه به میدان برود اما یول از ستاره پیشین ولفسبورگ انتظار بیشتری دارد.

"مارتین یول" گفت: من در هر پستی بازیکن شماره یک می‎خواهم. در کناره زمین دژآگه، دیمین داف، برایان روییز و مسکا را دارم. آنها باید برای حضور در زمین با هم بجنگند.

سرمربی فولام در ادامه افزود: تنها چیزی که به اشکان می‌گویم این است که تو باید به ما نشان بدهی که شماره یک هستی. من همین درخواست را هم از دیمین دارم.

 

 

کد خبر 2142006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha