۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

كشتي قهرماني نوجوانان جهان - صربستان؛

آزادكاران پنج وزن اول امروز به ميدان مي‌روند

آزادكاران پنج وزن اول امروز به ميدان مي‌روند

مسابقات مدعيان پنج وزن نخست كشتي آزاد قهرماني نوجوانان جهان امروز شنبه در شهر زرنيانين صربستان آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه مسابقات روز نخست،‌ در وزن 42 كيلوگرم كه 16 نفر حضور دارند يونس امامي در دور نخست به مصاف آستين گومز از آمريكا مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين حريف، در دور بعد با برنده كشتي‌گيران هند و اسلواكي روبرو مي‌شود.

در وزن 50 كيلوگرم ابوالفضل حاجي پور در دور نخست با موخامت كوياتبك از قزاقستان مبارزه مي‌كند و در صورت پيروزي، در دور بعد با برنده كشتي گيران آمريكا و روماني مبارزه مي‌كند. در اين وزن 20 كشتي گير حضور دارند.

در وزن 58 كيلوگرم كه 27 كشتي گير حضور دارند جمال عبادي در دور نخست به مصاف ريل پارسين از كانادا مي‌رود و در صورت پيروزي با برنده كشتي‌گيران ژاپن و اشغالگر قدس روبرو مي‌شود.

در وزن 69 كيلوگرم كامران قاسم‌پور در دور نخست به مصاف گئورگي مليتوف از يونان مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور دوم با برنده كشتي گيران ارمنستان و مقدونيه روبرو مي‌شود. در اين وزن 28 كشتي گير حضور دارند.

در وزن 85 كيلوگرم كه 24 كشتي گير حضور دارند، حسين شهبازي در دور نخست با داواجامتس از مغولستان كشتي مي‌گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف، در دور بعد به مصاف برنده كشتي گيران تركيه و ارمنستان مي‌رود.

مسابقات پنج وزن نخست از ساعت 12:30 امروز به وقت تهران آغاز مي‌شود.

کد خبر 2121484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha