۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۳۸

كشتي قهرماني نوجوانان جهان - صربستان؛

امامي و قاسم‌پور به فینال راه يافتند/ شهبازي در رده‌بندي

امامي و قاسم‌پور به فینال راه يافتند/ شهبازي در رده‌بندي

در ادامه نخستين روز از مسابقات كشتي آزاد قهرماني نوجوانان جهان در شهر زرنيانين صربستان، يونس امامي و كامران قاسم پور نمايندگان اوزان 42 و 69 كيلوگرم كشورمان با شكست رقبا به ديدار فينال راه يافتند و حسین شهبازی در وزن 85 کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن 42 كيلوگرم يونس امامي در دور نخست با نتيجه 8- صفر آستين گومز از آمريكا را شكست داد وي در دور بعد نيز جاتين جاتين از هند را با نتيجه 7- 6 شكست داد و به ديدار نيمه نهايي راه يافت وي در اين ديدار تميرلان علي اف از روسيه را با نتيجه 4- 3 مغلوب كرد و به ديدار نهايي راه يافت. حريف وي در ديدار فينال ريو ماتسويي از ژاپن است.

در وزن 69 كيلوگرم  كامران قاسم پور در دور نخست گئورگي مليتوف از يونان را با نتيجه 7- صفر شكست داد.  وي در دور بعد با نتيجه 9- 5 تيگران ميناتساكيان از ارمنستان را مغلوب كرد. قاسم پور در دور سوم تيمور بيژويف از روسيه را با نتيجه 8- صفر شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. وي در اين مرحله نيز با نتيجه تاريل گافرينداشيولي از گرجستان را نيز 8- صفر شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. حريف وي در ديدار فينال عبدالسليم محي‌الدين‌اف از آذربايجان است.

در وزن 85 كيلوگرم حسين شهبازي در دور نخست با نتيجه 8- صفر از سد داواجامتس از مغولستان گذشت وي در دور دوم نيز با نتيجه 7- صفر رازميك پوقوسيان از ارمنستان را شكست داد. شهبازي در دور سوم با نتيجه 7- صفر مغلوب عبدالرشيد سعدا‌له‌يف از روسيه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه شانس مجدد راه یافت. شهبازی در این مرحله پراوین پراوین از هند را شکست داد تا برای کسب مدال برنز با نورماگمود گادژی یف از آذربایجان مسابقه دهد.در این وزن کشتی گیران روسیه و ترکیه فینالیست شدند.

در وزن 50 كيلوگرم ابوالفضل حاجي پور در دور نخست با نتيجه 9- 5 مخامد كوياتبك از قزاقستان را شكست داد اما در دور بعد مقابل اسپنسر لي از آمريكا 8- صفر مغلوب شد و با توجه به شكست اين كشتي گير در دور بعد، حاجي‌پور از دور رقابت‌ها كنار رفت.در این وزن کشتی گیران روسیه و آذربایجان راهی دیدار نهایی شدند.

در وزن 58 كيلوگرم جمال عبادي در دور اول با نتيجه 9- صفر ريل پاريسين از كانادا را شكست داد ولي در دور بعد با نتيجه 9- صفر مغلوب ري هيگوچي از ژاپن شد و با توجه به شكست اين كشتي گير ژاپني در دور بعد، عبادي از دور رقابت‌ها حذف شد.در این وزن نمایندگان ترکیه و گرجستان راهی دیدار فینال شدند.

کد خبر 2121936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha