۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۳

برای حضور جام باشگاه‌های آسیا

تیم فوتسال گیتی‌پسند ظهر شنبه عازم ژاپن شد

تیم فوتسال گیتی‌پسند ظهر شنبه عازم ژاپن شد

اصفهان - خبرگزاری مهر: کاروان تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران ظهر امروز شنبه برای حضور در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا راهی ژاپن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم بیعت اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند با شهدای انقلاب اسلامی، سرهنگ اسدی رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان تیم گیتی‌پسند، به بیان نکاتی در باب شهدای گلگون کفن استان اصفهان در آستانه روز بسیج ورزشکاران پرداخت.

وی از بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند درخواست کرد در این مسابقات با مدد از مولای متقیان حضرت علی(ع)، برای کسب پیروزی در تمام مسابقات به میدان بروند.

علیرضا جنتی، رییس هیأت مدیره باشگاه گیتی‌پسند نیز در سخنانی کوتاه از مقام شامخ شهیدان تجلیل به عمل آورد و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را خط مقدم فوتسال ایران دانست که تنها با کسب عنوان قهرمانی می‌توان آن را فتح کرد.

در ادامه اعضای تیم فوتسال گیتی پسند، با حضور در مزار شهیدان هشت سال دفاع مقدش و شهدای گمنام، حلقه اتحاد خود را در کنار مزار شهید غازی برپا کردند و با مدد از مولا امیرالمومنین(ع)، عصر امروز شنبه عازم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شدند.

قرار است گیتی‌پسندی‌ها ابتدا با پروازی از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان راهی دبی شوند و از آنجا با پروازی مستقیم به اوزاکای ژاپن سفر کنند.

اعضای این تیم عصر روز یکشنبه به ناگویا، شهر میزبان این مسابقات خواهند رسید تا روز سه‌شنبه هفته جاری در نخستین دیدار به مصاف تیم السد قطر بروند.

 

کد خبر 2121865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha