۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

فوتسال باشگاههای آسیا - ژاپن؛

گیتی‌پسند از سد السد قطر گذشت/ چونبوری دومین حریف نماینده ایران

گیتی‌پسند از سد السد قطر گذشت/ چونبوری دومین حریف نماینده ایران

نماینده ایران در نخستین بازی از چهارمین دوره رقابتهای فوتسال باشگاه‌های آسیا برابر تیم قدرتمند السد قطر به برتری دست یافت.

به گزارش خرنگار مهر، در این دیدار که ظهر پیش از ظهر امروز در سالن اوشن آره‌نا شهر ناگویا ژاپن برگزار شد تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران مقابل تیم چند ملیتی السد قطر به برتری 3 بر 2 دست یافت تا در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گیرد.

رقابتهای این گروه که با دیدار تیم‌های آردوس ازبکستان و چونبوری تایلند شروع شد که در پایان این دو تیم به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. پس از آن تیم گیتی‌پسند که پس از سفری 20 ساعته به ژاپن رسید و تنها یک روز برای استراحت فرصت داشت برابر تیم چند ملیتی السد قطر به میدان رفت و در نهایت این تیم قدرتمند را پشت سر گذاشت.

نماینده ایران بازی را خوب شروع کرد و در پایان نیمه اول نیز 2 بر یک از حریف خود پیش افتاد. احمد اسماعیل‌پور و محمد طاهری زننده گل‌های تیم گیتی‌پسند بودند. با شروع نیمه دوم این تیم السد بود که با حملات مداوم خود کار را به تساوی کشاند. اخراج افشین کاظمی باعث شد تا حریف از این فرصت استفاده کند و دروازه تیم گیتی‌پسند را باز کند. اما در دقایق پایانی نماینده کشورمان سومین گل را به ثمر رساند تا از این دیدار سخت سربلند بیرون بیاید.

گیتی پسند که روز نخست را با صدرنشینی به پایان برد ساعت 10 صبح(به وقت ایران) روز چهارشنبه برابر چونبوری تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 2123939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha