۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا؛

شکست گیتی پسند برابر نماینده تایلند/ حضور دو آشنا در تیم چونبوری!

شکست گیتی پسند برابر نماینده تایلند/ حضور دو آشنا در تیم چونبوری!

تیم فوتسال گیتی پسند ایران در دومین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا برابر چونبوری تایلند شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز جام باشگاه‌های آسیا، از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه دو تیم گیتی پسند ایران و چونبوری تایلند در ورزشگاه "اوشن آرنا" ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با حساب 4 بر 3 به سود چونبوری تایلند به پایان رسید. گل‌های گیتی پسند را در این بازی، احمد اسماعیل پور، حسین طیبی و محمد طاهری به ثمر رساندند.

در این بازی ابتدا گیتی پسند با یک گل از حریف تایلندی خود عقب افتاد اما در همان نیمه اول احمد اسماعیل‌پور کار را به تساوی کشاند تا شاگردان رضا لک در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند. در نیمه دوم گیتی پسند بر حملات خود افزود و با خلق موقعیت‌های فراوان موفق به زدن 2 گل دیگر شد.

در ادامه بازی تیم چونبوری که چیزی برای از دست دادن نداشت بر حملات خود افزود و با 5 نفره کردن به دو گل دست یافت تا بازی به تساوی کشیده شود. در ثانیه‌های پایانی بازی تیم گیتی پسند که برای پیروزی به میدان رفته روی یک غافلگیری گل چهارم را دریافت کرد تا نخستین شکست خود در این جام را تجربه کند.

نکته قابل توجه در این دیدار بازی حضور "رادیمار ونانسیو" ملقب به شاپا در ترکیب تیم چونبوری تایلند بود. این بازیکن موفق شد گل سوم و مهم تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن برزیلی یک فصل و نیم برای گیتی پسند بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته بود و حالا مقابل تیم سابق خود به میدان رفت. همچنین اسماعیل عباسیان دروازه‌بان ایرانی که سابقه حضور در تیم فردوسی مشهد را هم دارد، در این مسابقه درون دروازه تیم تایلندی قرار داشت..

گیتی پسند با این شکست 3 امتیازی باقی ماند و سرنوشت صعود تیم های صعود کننده از این گروه به روز پایانی کشید. آنها فردا در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، به مصاف تیم آردوس ازبکستان می‌روند، تیمی که امروز با حساب 5 بر 3 مقابل السد قطر شکست خورد.

کد خبر 2124722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha