۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۱۴

با حضور 19 تیم/

هفته نخست لیگ کشتی خراسان شمالی برگزار شد

هفته نخست لیگ کشتی خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: هفته نخست رقابت های لیگ کشتی آزاد استان با حضور نوزده تیم به میزبانی شهرستان گرمه برگزار شد.

سیدامید علوی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری هفته نخست رقابت های لیگ کشتی آزاد خراسان شمالی با شرکت 200 کشتی گیر در قالب نوزده تیم خبر داد و افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان گرمه و در محل سالن ورزشی بانوان شهر گرمه برگزار شد.

وی اظهار داشت: در پایان رقابت های هفته نخست در رده سنی نوجوانان تیم فاروج با حساب شش بر چهار بر نماینده بجنورد غلبه کرد و تیم مرحوم درتومی بجنورد نیز با نتیجه 9 بر یک بتن آماده گرمه را از پیش رو برداشت.

علوی زاده اضافه کرد: همچنین در دیگر دیدار این رده سنی نساجی اترک شهرستان مانه و سملقان تیم نوجوانان شهرستان اسفراین را مغلوب کرد.

به گفته وی در رده سنی جوانان هم تیم مرحوم درتومی بجنورد با نتیجه پنج بر سه اسفراین را از پیش رو برداشت و بتن آماده گرمه نیز با نتیجه چهار بر چهار مقابل نساجی اترک مانه و سملقان متوقف شد.

این مسئول اظهار داشت: همچنین در رده سنی بزرگسالان نیز تیم بجنورد با حساب هفت بر صفر بتن آماده گرمه را شکست داد و در دیگر دیدار تیم مرحوم درتومی شهرستان بجنورد با نتیجه شش بر یک شیروان را از پیش رو برداشت.

رییس هیئت کشتی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: هفته دوم رقابتهاي ليگ كشتي آزاد استان جمعه؛ پانزدهم شهريورماه به میزبانی اسفراين برگزار خواهد شد.

کد خبر 2121946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha