۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۷

علوي زاده:

لیگ کشتی خراسان شمالی با قهرمانی شیروان پایان یافت

لیگ کشتی خراسان شمالی با قهرمانی شیروان پایان یافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: رقابت‌های لیگ کشتی آزاد استان با قهرمانی تیم ایران چاشنی شیروان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پایان یافت.

سیدامید علوی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: لیگ کشتی آزاد خراسان شمالی با شرکت 200 کشتی‌گیر در قالب نوزده تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با اشاره به این که هفته چهارم و پایانی این مسابقات به میزبانی بجنورد و در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی شهید علیدخت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در پایان این مسابقات، ایران چاشنی شیروان در رده های سنی نوجوانان و جوانان به مقام قهرمانی رسید و در رده سنی بزرگسالان نیز تیم اسفراین بر سکوی نخست ایستاد.

به گفته این مسئول در دیدار پایانی رده سنی نوجوانان تیم ایران چاشنی شیروان نماینده بجنورد را حساب هفت بر سه مغلوب کرد و قهرمان شد.

وی اضافه کرد: همچنین در رده سنی جوانان نیز ایران چاشنی شیروان در دیدار نهایی نماینده بجنورد را با نتیجه پنج بر سه از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

علوی زاده در ادامه عنوان کرد: در این دوره از رقابت ها در رده سنی بزرگسالان تیم های باغ تالار پيوند بجنورد، مرحوم درتومي بجنورد، اسفراین و جاجرم، در رده سنی جوانان ايران چاشني شيروان، نساجي اترك مانه و سملقان، اسفراین و گرمه و در رده سنی نوجوانان نیز تیم های فاروج، گرمه، مرحوم درتومي بجنورد، باغ تالار پيوند، ايران چاشني شيروان، اسفراین، نساجي اترك مانه و سملقان و جاجرم حضور داشتند.

کد خبر 2149600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha