۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

با حضور کشتی گیران پنج استان/

اسفراین قهرمان مسابقات کشتی آزاد شمال و شرق کشور شد

اسفراین قهرمان مسابقات کشتی آزاد شمال و شرق کشور شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: تیم اسفراین در مسابقات کشتی آزاد شمال و شرق کشور به مقام قهرمانی رسید.

سیدامید علوی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد منطقه شمال و شرق کشور با حضور کشتی گیرانی از پنج استان مازندران، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در اسفراین برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم میزبان به مقام قهرمانی رسید.

وی با بیان این که مسابقات مزبور شامگاه جمعه به پایان رسید، افزود: در این مسابقات 68 کشتی گیر در هشت وزن رقابت کردند که در پایان در رده بندی تیمی، اسفراین با کسب 68 امتیاز قهرمان شد، خراسان رضوی با 47 امتیاز در رده دوم ایستاد و مازندران نیز با کسب 41 امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

به گفته علوی زاده در رده بندی انفرادی این رقابت ها نیز در وزن 57 کیلوگرم دانیال حجتی از گلستان، میثم محمودجانلو از مازندران و حسین سراجی از تایباد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

او اضافه کرد: در وزن 61 کیلوگرم مهدی علمی از اسفراین قهرمان شد، مجید پیکری از مشهد در رده دوم ایستاد و سعید صفائیان از اسفراین عنوان سوم را کسب کرد.

علوی زاده گفت: در وزن 65 کیلوگرم حسن ایرانی نژاد از مازندران، مجید ساده از مشهد و هانی محمودجانلو از مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گفته وی در وزن 70 کیلوگرم علیرضا حسنی از گلستان در رده نخست ایستاد، ابراهیم ولیان از اسفراین جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و مهران بابایی از تربت حیدریه سوم شد.

این مسئول عنوان کرد: در وزن 75 کیلوگرم محمد مکتبدار از اسفراین، سیدمحمد کاظم پلنگی از گلستان و جمشید کدخدا از اسفراین به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در وزن 86 کیلوگرم علیرضا وظیفه شناس از مشهد قهرمان شد، آرش ناصر قرائی از تربت حیدریه نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و حیدر علی زایی از تایباد نیز سوم شد.

به گفته علوی زاده در وزن 97 کیلوگرم رضا بیات از سبزوار، علی ابراهیمی از اسفراین و مصطفی محمودجانلو از مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

او اضافه کرد: در وزن 125 کیلوگرم این مسابقات نیز جواد محمدپور از اسفراین به مقام قهرمانی رسید، محمدجواد شاهدوست از گلوگاه در رده دوم ایستاد و شوذب ابکاهی از مشهد عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

رییس هیئت کشتی خراسان شمالی اظهار داشت: در پایان این مسابقات به نفرات اول اوزان مختلف دو میلیون ریال، نفرات دوم 1.5 میلیون ریال و به نفرات سوم اوزان هشت گانه نیز یک میلیون ریال هدیه نقدی اهدا شد.

کد خبر 2236294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha