۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۳۷

قاسمی:

رقابتهای آزاد دارت قهرمانی کشور در مشهد برگزار شد

رقابتهای آزاد دارت قهرمانی کشور در مشهد برگزار شد

مشهد - خبرگزاری مهر: برگزاری رقابتهای آزاد دارت قهرمانی کشور در مشهد، پایان رقابتهای هاپکیدو قهرمانی خراسان رضوی در مشهد و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول کمیته دارت هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت: رقابتهای آزاد دارت قهرمانی بانوان و آقایان کشور با حضور پرشور شرکت کنندگان از سراسر کشور در مشهد پایان یافت.

مسعود قاسمی اظهار کرد: این مسابقات در بخش بانوان و آقایان در سالن دارت شهربازی سرزمین بازیهای مشهد برگزار شد.

مسئول کمیته دارت هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی با اشاره به حضور 100 ورزشکار در بخش بانوان و 120 ورزشکار در بخش آقایان، بیان کرد: این رقابتها با حضور پررنگ قهرمانانی از سراسر کشور همراه بود و رکورد خوبی از حیث حضور شرکت کننده ثبت شد.

قاسمی گفت: در پایان رقابتهای بانوان، سونیا جرجانی از گلستان به مقام نخست دست یافت، اطهر عابدینی از اصفهان دوم شد و زهرا یزدان خواه از مشهد به همراه مریم حاجی پور از گیلان مشترکاً سوم شدند.

وی افزود: در بخش آقایان نیز دیروز، داریوش خورشیدی از فارس اول شد، امیررضا شایق از یزد به مقام دوم رسید، کامبیز حافظی و محمد نظریه هر دو از سمنان مقام سوم مشترک رقابتهای آزاد دارت قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

پایان رقابتهای هاپکیدو قهرمانی خراسان رضوی در مشهد

سرپرست هیئت ورزشهای رزمی خراسان رضوی گفت: رقابتهای هاپکیدو قهرمانی آقایان استان در مشهد برگزار شد.

رضا شکری اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی آقایان استان یادواره شهدای پلیس در سالن ورزشی نیروی انتظامی برگزار شد.

سرپرست هیئت ورزشهای رزمی خراسان رضوی افزود: این رقابت ها با شرکت 198 ورزشکار در قالب 14 تیم از شهرستانهای مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، قوچان و چناران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

شکری گفت: در پایان رقابتها معاونت آموزشی و تربیت بدنی فرماندهی نیروی انتظامی استان به مقام قهرمانی رسید و تیم های اداره آگاهی و خانه تکواندو به ترتیب در مکانهای بعدی قرار گرفتند.

بانوی تکواندوکار خراسانی نایب قهرمان کشور شد

رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی از کسب عنوان نایب قهرمانی بانوی تکواندوکار خراسانی در رقابتهای قهرمانی پومسه بانوان کشور خبر داد.

محمد علی فاطمی نسب اظهار کرد: رقابتهای تکواندو قهرمانی بانوان کشور در بخش پومسه با حضور 25 تیم از سراسر کشور به صورت تیمی و انفرادی در خانه تکواندو کرج برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی افزود: فروغ معاونیان در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان این رقابتها به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

فاطمی نسب بیان کرد: حسین آئینه چی که در رقابتهای پومسه قهرمانی کشور در کرج شرکت کرده بود در بخش دبیران هیئت های تکواندو کل کشور به مقام دوم دست یافت.

یک دوره مسابقات موتورسواری تریل کراس در مشهد برگزار شد

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی از برگزاری مسابقات موتورسواری تریل کراس در مشهد خبر داد.

رضا رمضانی اظهار کرد: یک دوره رقابت موتورسواری در بخش تریل کراس با عنوان جام دینو موتور در پیست موتورسواری کراس مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی با اشاره به حضور 75 موتورسوار مشهدی در این مسابقات، بیان کرد: این مسابقات در 3 کلاس 200 تریل ایرانی، 250 تریل 4 زمانه و 450 تریل کراس برگزار شد.

رمضانی افزود: در کلاس 200 تریل ایرانی، حمید صادقی، مهدی ابراهیم پور و محمد نجفی به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

وی گفت: پوریا پاکدامن، رضا حسین زهی و جعفر سالار به ترتیب مقام های اول تا سوم کلاس 250 تریل 4 زمانه را بدست آوردند و علی شریعت، غلامرضا محمدپور و مجتبی کدخدایی نیز در کلاس 450 تریل کراس به مقام اول تا سوم رسیدند.

راگبی خراسان رضوی در لیگ دسته یک کشور حضور دارد

دبیر هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی از حضور تیم های راگبی بانوان و آقایان استان در رقابتهای لیگ دسته یک راگبی کشور خبر داد.

محمد حجتیان اظهار کرد: تیم های راگبی بانوان و آقایان استان در رقابتهای لیگ دسته یک راگبی کشور که روزهای 7 و 8 شهریور ماه برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

دبیر هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی افزود: این مسابقات در بخش بانوان در شهر اصفهان و در بخش آقایان در شهر مرند استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

حجتیان در خصوص حضور تیم راگبی افق خراسان در رقابتهای لیگ برتر راگبی بانوان کشور، اظهار کرد: این تیم بدون هماهنگی با این هیأت و اداره کل ورزش و جوانان استان و به صورت آزاد در این مسابقات حضور یافته است.

کد خبر 2121950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha